دستگیری سارق 106 راس احشام در ابرکوه

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :یزد- سارقی که اقدام به سرقت 106 راس گوسفند از دامداری های شهرستان "ابرکوه" این استان کرده بود توسط ماموران پلیس، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "احمد کمالی" فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در مصاحبه با خبرنگار پلیس، بیان کرد: با توجه به سرقت های متعددی که از دامداری های این شهرستان انجام می شد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و یک تیم پلیسی از کارکنان باتجربه پلیس ابرکوه، رسیدگی به این پرونده را در دست گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس آغاز شد تا اینکه ماموران، متوجه دست داشتن صاحب یکی از دامداری ها در این سرقت ها شدند.

احمد کمالی گفت: ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضایی، سارق این پرونده به هویت "م.ز" 32 ساله که در همان منطقه نیز دامداری داشت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کمالی گفت: در بازرسی از دامداری این متهم، 106راس دام­های سرقتی کشف و سارق نیز در بازجویی های اداره پلیس به سرقت 106 راس گوسفند از دامداری های این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با بیان اینکه تمامی مالباختگان این پرونده، شناسایی شدند، تصریح کرد: سارق با صدور حکم قضایی، روانه زندان شد.

توقیف 62 دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجار شکن در مدت 24 ساعت

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح مقابله با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 40 دستگاه خودرو و همچنین 22 دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند.

سرهنگ "منوچهر نصیری" در مصاحبه با خبرنگار پلیس، گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف و اولویت های پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه و برخورد با هنجارشکنان و مخلان امنیت و آسایش شهروندان می باشد اجرای طرح برخورد با خودرو ها و موتورسیکلت های هنجار شکن در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی و پلیسی شهرستان یزد با استقرار در نقاطی که شهروندان اظهار نارضایتی داشتند مستقر و اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس شهر یزد گفت: با اجرای این طرح که در مدت 24 ساعت به مرحله اجرا درآمد 40 دستگاه وسیله نقلیه سواری و همچنین 22 دستگاه موتورسیکلت هنجار شکن که آسایش و آرامش شهروندان را در خیابان سلب کرده بودند توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: برخورد با افرادی که به هر نحوی قصد بر هم زدن آسایش و آرامش شهزروندان را داشته باشند در دستور کار پلیس خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا