باحضور فرماندار،معاون فرماندار و مسئولین سازمانهای مربوطه ، جلسه سازمان های مردم نهاد شهرستان مهریز درمحل فرمانداری مهریز برگزار شد .

یزدفردا:باحضور فرماندار،معاون فرماندار و مسئولین سازمانهای مربوطه ، جلسه سازمان های مردم نهاد شهرستان مهریز درمحل فرمانداری مهریز برگزار شد .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: در این جلسه  فرماندار مهریز بیان کرد :برنامه های دولت تدبیروامید وتاکید استاندار و معاونین استان، بر ضرورت اهمیت  و توجه به سازمانهای مردم نهادی می باشد که با تکیه بر توانمند یهای خود در جامعه نقش ایفا می کنند .

 در ادامه فرماندار مهریز افزود:برای  جلو گیری و کاهش آسیب پذیری جامعه  و خانواده ها و ناهنجاریهای اجتماعی، کمک و همراهی دولت و ملت را می طلبد که سازمانهای مردم نهاد می توانند نقش موثری ایفا نمایند.

سپس سید محمد رستگاری گفت :انگیزه افراد تشکیل دهنده این موسسات با توجه به پیش بینی زحمات و دغدغه های ورود به این حوزه  ارزشمند است و باید این انگیزه ها بصورت فراگیر در جامعه رواج پیدا کند .

با لاترین مقام اجرایی شهرستان به ترغیب و جذب بیشتر جوانان در فعالیتهای اجتماعی اشاره نمود وبیان کرد: مشارکت جوانان در فعالیتهای اجتماعی در قالب سازمانهای مردم نهاد امکان پذیر است و می بایست زمینه سوق دادن  فعالین اجتماعی بصورت هدفمند شکل گیرد تا با همگرایی در راستای قانون، مطالبات مردم را به صورت منسجم دنبال نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا