تیم والیبال آرمان ورزش اردکان در نهمین دیدار خود در لیگ برتر مقابل ثامن الحجج خراسان شکست خورد.

یزدفردا:تیم آرمان ورزشی اردکان از هفته نهم لیگ برتر کشور، عصر امروز هشتم آذرماه در سالن آیت الله خاتمی این شهر در حضور احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان ، ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دکتر شجیع، دبیر شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسینی دبیر جشنواره فیلمهای ورزشی، قاسمی معاون اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ، شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزدف معاون فرماندار و شهردار شهرستان اردکان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان مقابل ثامن الحجج خراسان صف آرایی کرد و در پایان با حساب یک بر صفر تن به شکست داد.

به گزارش واحد دریافت یزدفردا"تیم آرمان ورزشی اردکان در ست دوم این مسابقه 26 بر 24 میهمان خود را شکست داد، اما در ست‎‎های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 16 مغلوب ثامن شد تا همچنان 8 امتیازی بماند.

آرمان اردکان در این مسابقه با ترکیب معین رحیمی، تیودر والچف، مجتبی غیاثی، علیرضا بهبودی، ولی نورمحمدی، بابک امیری و رسول شهسواری بازی را آغاز کرد.

مرتضی اکرمی و اصغر میرزایی قضاوت در این مسابقه را بر عهده داشتند و محمود کشفی و حسین پورکاشیان به عنوان ناظران فدراسیون و سازمان لیگ نظارت این دیدار را عهده دار بودند.

این دیدار دو کارت زرد داشت که سعید مصطفی‎‎وند از تیم ثامن به دلیل اعتراض به داور و بهمن جهان دیده از تیم آرمان ورزشی به دلیل کری‎‎خوانی برای بازیکنان حریف آنها را دریافت کردند.

نماینده والیبال استان در دهمین دیدار خود در رقابت‎‎های لیگ برتر در تاریخ هفدهم آذرماه در خانه والیبال تهران میهمان سایپا خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا