مدیران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد روز دوشنبه با حضور در اداره کل گمرک استان با مدیر کل جدید این مجموعه دیدار کردند.

پایگاه خبری یزدفردا "مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، گفت: در سالهای گذشته  شاهد تلاش های خوبی در این بخش بوده ایم و علی رغم تحریم ها ، گمرک یزد توانسته موفقیت های خوبی را کسب کند و از جایگاه خوبی برخوردار شود..

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "علی نمازی " با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی میان مدیران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان وجود دارد از برگزاری نشست های منظم و مستمر همفکری و هم اندیشی در سطح مدیران و مجموعه روابط عمومی های این دستگاههای خبر داد.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان یزدوجود بیش از سه هزار واحد تولیدی فعال در استان را یادآورشد و گفت: با همفکری و تعامل میان دستگاههای اقتصادی، رشد اقتصادی استان مثبت بوده است و از این نظر یزد در ردیف سه استان برتر کشور است.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی، فعالیت واحدهای تولیدی بر اساس فکر و اندیشه ، تدبیر و تخصص و وجود روحیه کار و تلاش در بین مردم و مسئولان یزد را از دلایل این رشد برشمرد و گفت: ارتباط موثر و نزدیک واحدهای تولیدی با بخش گمرک و صادرات و واردات هم نقش مهمی در این موفقیت داشته است.

این مقام مسئول همچنین همراهی مسئولان ارشد یزد با مجموعه دستگاههای اقتصادی به خصوص مجموعه  وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان را خوب ارزبابی کرد .

در این دیدار با اهدای لوح سپاس از  تلاش های " سید اصغر چاوشی زاده " مدیر کل سابق کمرگ استان قدردانی و برای " حسن یاسری " مدیر کل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا