محمد فاتحي در سفر به بافق از تامين آب شرب و رفع مشكل كم آب روستاي قطرم با اختصاص اعتباري 5 ميليارد ريالي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ سرپرست فرمانداري بافق به اتفاق مدير عامل آب و فاضلاب روستايي استان يزد، بخشدار مركزي و مدير آب و فاضلاب روستايي بافق از پروژه در حال احداث مجتمع آبرساني مباركه و روستاي قطرم بازديد كردند.

مدير آب و فاضلاب روستايي بافق در بازديد از مجتمع آبرساني مباركه گفت: اين طرح ملي در مرداد ماه سال جاري با اعتباري بر بالغ 62 ميليارد ريال كلنگ زني شد و هم اكنون از پيشرفت 70 درصدي برخوردار مي باشد.

جواد فلاح افزود: اين درصد پيشرفت شامل احداث مخزن زمینی دو هزار مترمکعبی، 550 متر حصارکشی و هفت کیلومتر خط انتقال مي باشد.

در ادامه ، مدير آب و فاضلاب روستايي استان جهت بررسي مشكل كمبود آب روستاي قطرم به اين روستا رفت و براي تامين آب آشاميدني اين روستا قول حفر يك حلقه چاه را داد.

محمد فاتحي گفت: متاسفانه به دلیل خشکسالی اخیر دچار مشکل کمبود آب شرب شده اند و از طریق تانکر آبرسانی سیار تامین می شود که روستای قطرم یکی از آن روستاها است.

وي با اشاره به حفر يك حلقه چاه در محدوده روستا با اختصاص اعتباري بالغ بر پنج ميليارد ريال گفت: اعتبارات این پرژوه ازسوی فرمانداری، بخشداری و مسئولین استان تامین می گردد و اميدواريم در تابستان سال آينده مردم اين روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتي برخوردار شوند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا