نماینده مردم یزد و اشکذر در نشست مشترک مجمع نمایندگان مردم استان یزد با متولیان سلامت استان گفت : طرح تحول سلامت از طرحهای مورد حمایت نمایندگان در مجلس می باشد و نمایندگان به جدیت این بحث را در حوزه اجرا رصد می کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: یزد با توجه به پتانسیلهایی که در حوزه سلامت دارد، به نوعی محوریت حوزه سلامت در منطقه جنوب و در بین استان‌های همجوار را دارد و علاوه بر رفع نیازهای مردم استان پذیرای مراجعینی از شهرهای مجاور نیز می باشد که از امکانات درمانی یزد بهره می‌برند.
موسوی بیوکی خاطر نشان کرد: توریسم سلامت از جمله حوزه هایی است که می توان گفت یزد به نوعی در آن توانایی و قابلیت خوبی از خود نشان داده است و می بایست در این حوزه زیر ساختهای مناسب را فراهم و برنامه ریزی خوبی را انجام داد و به این بخش توجه بیشتری نمود.
نماینده مردم یزد و اشکذر در پایان خاطر نشان کرد: در برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و این آمادگی وجود د ارد چنانچه مواردی است که در بحث بودجه قابل پیگیری است به نمایندگان منعکس گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا