برگزاری سومین مسابقه سراسری قوانین کار، تعاون و تامین اجتماعی

در آستانه فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، سومین مسابقه سراسری قوانین کار، تعاون و تامین اجتماعی، ویژه کارکنان ستادی و اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، در روز 17 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

هدف از برگزاری این مسابقه که به همت موسسه کار و رفاه اجتماعی و با همکاری مجموعه اسس برگزار می‌گردد، ارتقای سطح دانش و اطلاعات مدیران، کارشناسان و کارکنان ستادی و اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه در زمینه قوانین کار، تعاون، تامین اجتماعی، بیمه بیکاری و ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی است.

سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور، صندوق بازنشستگی کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، بیمه سلامت ایران، موسسه کار و تامین اجتماعی، صندوق کار آفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی، اتحادیه مرکزی امکان و صندوق بازنشستگی فولاد، سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 28 دی‌ لغایت 10 بهمن‌ماه سال جاری به وبسایت موسسه کار و تامین اجتماعی به آدرس www.Issi.ir و یا وبسایت برگزاری مسابقه به نشانی www.assess.ir/lssi  مراجعه نمایند.

خاطرنشان می‌گردد در پایان طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، به 10 نفر برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت. همچنین کلیه کسانی که بتوانند حدنصاب لازم این مسابقه را بدست بیاورند، از گواهینامه معتبر بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است دومین مسابقه سراسری قوانین کار، تعاون و تامین اجتماعی در بهمن‌ماه سال گذشته و با شرکت بیش از 5000 نفر از کارکنان این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه برگزار گردید و به نفرات برتر در مجموع هدایایی به ارزش 100میلیون ریال تعلق گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا