بیجه دوم در تهران دستگیر شد

یزدفردا "متهم فوق یك جوان 20 ساله است كه بدن خود را به اشكال عجیب و غریب خالكوبی كرده و براساس تحقیقات انجام شده پس از ساكن شدن در شهرك محل سكونت خود، برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌كرده است.
شرور سابقه‌داری كه با ربودن 15 نوجوان، آنها را مورد تعرض قرار داده است، با شكایت والدین قربانیان در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، موضوع این پرونده هنگامی در دستور كار ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت تهران قرار گرفت كه مردی با مراجعه به شعبه ششم بازپرسی دادسرای شهرری با ارائه شكایتی گفت كه ساكن یكی از مجتمع‌های مسكونی در اطراف شهرری است و فرزند 12 ساله او را یك شرور با تهدید چاقو از شهرك ربوده و با انتقال به بیابان مورد آزار و اذیت قرار داده است.

به دنبال این شكایت، بازپرس شعبه ششم دستور پیگیری و تحقیق در این زمینه را به پایگاه نهم پلیس امنیت صادر كرد و هنگامی كه تحقیقات مقدماتی در این ارتباط آغاز شده بود، چند فقره شكایت مشابه دیگر به پلیس امنیت ارجاع شد.

تشكیل تیم ویژه‌

با بررسی شكایت شاكیان مشخص شد عامل آزار و اذیت كودكان و نوجوانان، یك مجرم سابقه‌دار به نام نادر (معروف به كتی) است كه دارای چندین فقره سابقه كیفری در زمینه شرارت، عربده‌كشی و مزاحمت برای نوامیس مردم است.

با به دست آمدن این اطلاعات، سرهنگ مجید مهدی‌خانی رئیس پایگاه نهم، یك تیم ویژه از ماموران را مسوول رسیدگی به این پرونده كرد.

با‌ آغاز تحقیقات ماموران پلیس امنیت، زن میانسالی همراه فرزند 14 ساله خود با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی با ارائه شكایتی عنوان كرد، نادر كتی به اتفاق 2 نفر از دوستانش به نام‌های فرشاد و آرش، فرزند او را ربوده و با انتقال به خانه متروكه‌ای واقع در بیابان‌های شهرری، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و تهدید كرده است در صورتی كه شكایتی علیه وی مطرح شود، او از فرزندش انتقام خواهد گرفت.

درگیری و دستگیری‌

گزارش حاكی است، با جمع‌بندی شكایت‌های مردمی و كنترل نامحسوس محل‌های رفت و آمد متهم، سرانجام ماموران این تبهكار سابقه‌دار را در یكی از محله‌های شهرری شناسایی كردند و هنگامی كه وی با مشاهده ماموران قصد فرار داشت، در یك درگیری تن به تن دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس امنیت، وی ابتدا عنوان كرد هیچ جرمی مرتكب نشده است، اما پس از دعوت از چند نفر از قربانیان و شناسایی وی، زبان به اعتراف گشود و پرده از اعمال پلید خود برداشت.

اعترافات تكان‌دهنده‌

متهم در تحقیقات گفت: از چندی پیش در یكی از شهرك‌های اطراف شهرری ساكن شده‌ام و در این مدت با ربودن 15كودك و نوجوان آنها را به بیابان‌های اطراف منتقل و با ایجاد رعب و وحشت و تهدید با چاقو و قمه، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ام.

با ثبت اعترافات متهم و شناسایی قربانیان این تبهكار خطرناك، وی با دستور قضایی از سوی بازپرس دادسرای شهرری روانه زندان شد.

ادامه تحقیقات‌

یك مقام آگاه در ارتباط با دستگیری این شرور تبهكار به «جام‌جم»‌گفت: متهم فوق یك جوان 20 ساله است كه بدن خود را به اشكال عجیب و غریب خالكوبی كرده و براساس تحقیقات انجام شده پس از ساكن شدن در شهرك محل سكونت خود، برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌كرده است.

وی افزود: برخی از شاكیان عنوان كرده‌اند این متهم در ارتكاب اعمال مجرمانه خود 2 همدست دیگر داشته است كه پس از دستگیری شرور سابقه‌دار و اطلاع از این موضوع، متواری و مخفی شده‌اند كه در حال حاضر تیم ویژه پلیس امنیت در پایگاه نهم شهرری، جستجوی گسترده خود را برای دستگیری 2 متهم فراری آغاز كرده‌اند.

این مقام آگاه با هشدار به خانواده‌ها، از آنها درخواست كرد مراقب فرزندان خود باشید و از آنها بخواهید در صورت بروز هر نوع مشكل، بلافاصله والدین خود را در جریان قرار دهند.

وی اضافه كرد: برخی والدین از ترس آبروی خود از ارائه شكایت خودداری كرده بودند، در حالی كه نگرانی آنها بی‌مورد است و هیچ‌گاه نامی از آنها مطرح نخواهد شد و مردم باید به این باور برسند كه دستگاه قضایی و پلیس برای احقاق حق مردم و برخورد قاطع با افراد شرور، كوتاهی نخواهند كرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا