خودسوزی ناکام یک راننده مقابل مجلس
یزدفردا "این مرد گنبدی که بارها از گنبد تا تهران آمده بود و با مراجعه به نهادهای گوناگون کشور، قصد فراهم کردن یک وام برای تهیه خودرو و تأمین زندگی خود را داشت، در وصیت‌نامه‌اش، علت این اتفاق و خون خود را به گردن افرادی که با وام وی موافقت نکرده‌اند، انداخته بود.
سرویس اجتماعی ـ روز گذشته فردی که می‌خواست جلوی مجلس شورای اسلامی، خودسوزی کند، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این فرد 55 ساله که پیشتر  راننده خودروی سنگین بوده، به دلیل فنی، خودروی خود را از دست داده و به دلیل اینکه نتوانسته برای تأمین زندگی خود وامی دریافت کند، تصمیم به خودسوزی مقابل مجلس شورای اسلامی گرفته بود.

این مرد گنبدی، بارها از گنبد تا تهران آمده بود و با مراجعه به نهادهای گوناگون کشور، قصد فراهم کردن یک وام برای تهیه خودرو و تأمین زندگی خود را داشت.

بنا بر این گزارش، این فرد که توسط گشت پلیس به همراه یک و نیم لیتر بنزین دستگیر شده بود، در بازجویی خود ادعا کرده، به دلیل اینکه پس از مراجعه به دفتر یکی از مقامات نتوانسته بود نتیجه‌ای به دست آورد، تصمیم به خودکشی و خودسوزی جلوی مجلس گرفته بود.

این فرد دستگیر شده در وصیت‌نامه خود، علت این اتفاق و خون خود را به گردن افرادی که با وام وی موافقت نکرده‌اند، انداخته بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا