واکنش پیشگامان کویر یزد به تایید صلاحیت مالی و فنی گروه پیشگامان کویرتوسط وزیر اقتصاد


یزدفردا"وزیر اقتصاد و دارایی در واکنش به سوال یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص صلاحیت گروه پیشگامان کویردر ماجرای فروش سهام مخابرات از تایید صلاحیت مالی و فنی این گروه خبر داد.

به گزارش یزدفردا   در اطلاعیه این گروه
پیشگامان کویر آمده است: دکتر حسینی، وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان مجلس در خانه ملت به تشریح وضعیت گروه پیشگامان کویر در مزایده فروش سهام 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران پرداخت و گفت: صلاحیت مالی و فنی گروه پیشگامان کویر در این مزایده توسط تمامی مراجع ذیصلاح کشور تایید شده بود.

این اطلاعیه می افزاید: گروه پیشگامان کویر خرسندی خود را از اینکه توان مالی رقابت در بزرگترین معامله بورس در خاورمیانه و همچنین صلاحیت فنی برای مدیریت شرکتی بزرگ و پیچیده به نام شرکت مخابرات ایران به تایید تمامی ارگان های ذیصلاح و وزارت اموراقتصادی و دارایی رسیده است، اعلام می دارد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: اعلام توان بالای یک شرکت تعاونی موجب ایجاد امیدواری به آینده در بخش تعاون کشور شده است که میتوان با کمک این دستاورد مهم و کارآمد، گام های مثبت و رو به جلویی برای پیشرفت ایران اسلامی برداشت.

گروه پیشگامان کویر امیدوار است از تمام پتانسیل بالقوه بومی کشور در پروژه هایی که منع ورود ندارد، استفاده شود و بخش تعاونی کشور بتواند به سهم 25 درصدی خود از اقتصاد ایران که به فرموده مقام معظم رهبری شایسته بخش عظیم تعاون است، برسد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا