مهریز "اعظم زارع خبرنگاریزدفردا :مدیرعامل آسایشگاه سالمندان مهریز گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سالمند همایش بزرگ دوچرخه سواری سالمندان با عنوان جوانان دیروز در یزد برگزار می شود.
مدیرعامل آسایشگاه سالمندان مهریز با تبریک فرا رسیدن روز جهانی سالمند گفت: همایش بزرگ دوچرخه سواری سالمندان به منظور بزرگداشت مقام سالمندان در روز جمعه 9 مهر با حضور سالمندان استان در یزد برگزار می شود .
دکتر احمد ابویی افزود: این همایش ساعت 5/10 صبح روز جمعه از مسیر میدان امیرچخماق به طرف مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود .
وی ادامه داد: سالمندان پس از طی این مسیر و انتخاب نفرات برتر در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه استان شرکت می کنند .
مدیرعامل آسایشگاه سالمندان مهریز با بیان اینکه برگزیدگان این همایش به سفرهای زیارتی اعزام می شوند از عموم سالمندان استان دعوت نمود جهت ثبت نام و شرکت در این همایش فرهنگی ورزشی به محل آسایشگاه سالمندان مهریز واقع در بلوار امام خمینی مهریز و یا به محل دفتر آسایشگاه در صفاییه یزد مراجعه نمایند .
دکتر ابویی یادآور شد:این همایش با همكاری پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان بهزیستی، اداره تربیت بدنی، کانون جهاندیدگان مهریز و شهرداری یزد برگزار خواهد شد.
وی برگزاری نمایشگاه عکس سالمندان در مرکز استان، برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع سالمندان و عیادت و دیدار قشرهای مختلف جامعه از سالمندان بستری در آسایشگاه را از مهم ترین برنامه های آسایشگاه جهت گرامیداشت روز جهانی سالمندان اعلام نمود.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا