دزدان مسافر نمای افغانی در تله پلیس

سارقان از اتباع افغان هستند كه در پوشش مسافر مرتكب زورگیری می شوند. تبهكاران به صورت دربستی و با پیشنهاد كرایه بالا خودروها را به محل خلوت كشانده و با تهدید قمه از رانندگان این خودروها اخاذی می كردند.

برنا: اعضای یك باند افغانی كه در پوشش مسافر در اطراف اصفهان اخاذی می كردند در جریان تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.


چندی قبل كارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در جریان سرقت های مشابه خودرو در اطراف شهر قرار گرفتند. بررسی های ماموران نشان داد، سارقان از اتباع افغان هستند كه در پوشش مسافر مرتكب زورگیری می شوند. تبهكاران به صورت دربستی و با پیشنهاد كرایه بالا خودروها را به محل خلوت كشانده و با تهدید قمه از رانندگان این خودروها اخاذی می كردند.


با افزایش تعداد شكایت های اعلام شده در این خصوص كارآگاهان به گشت زنی نامحسوس در منطقه پرداخته و متهمان را هنگام زورگیری در جاده اصفهان- نایین شناسایی و دستگیر كردند این در حالی است که در بازرسی های انجام شده از دزدان نیز یك قبضه قمه كشف شد.


سارقان مسافرنما پس از انتقال به اداره آگاهی و روبرو شدن با شاكیان لب به اعتراف گشوده و به 11 فقره سرقت خودرو اعتراف كردند.


هم اكنون تحقیقات برای كشف دیگر سرقت های اعضای این باند ادامه دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا