فریب دختران به بهانه استخدام

متهم تحت تعقيب با معرفی خود به عنوان مدير کارخانجات صنعتی در تهران و کرج چند دختر جوان را به بهانه ازدواج و استخدام در کارخانجات فريب داده و پس از ارتکاب جرايم متعدد متواری شده است اما براساس تحقيقات …


خراسان:مرد ۴۵ ساله ای که با معرفی خود به عنوان مدیر کارخانجات صنعتی تهران و کرج، دختران جوان را فریب می داد، در مشهد دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شد.


در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، یک فقره نیابت قضایی که از شیراز ارسال شده بود را دریافت کردند که بر مبنای آن مرد ۴۵ ساله ای با مشخصات اعلام شده به اتهام فریب دختران جوان تحت تعقیب قرار دارد.


متهم تحت تعقیب با معرفی خود به عنوان مدیر کارخانجات صنعتی در تهران و کرج چند دختر جوان را به بهانه ازدواج و استخدام در کارخانجات فریب داده و پس از ارتکاب جرایم متعدد متواری شده است اما براساس تحقیقات انجام شده احتمال می رود این مرد به مشهد گریخته باشد.


کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی احتمال دادند که ممکن است متهم مذکور در یکی از هتل ها و یا مهمانپذیرهای مشهد، اقامت گزیده باشد. در تحقیقات مشخص شد که او از چند روز قبل در یکی از مهمانپذیرهای مشهد اقامت دارد بنابراین آن ها با تحت نظر گرفتن متهم فراری متوجه شدند که وی با دختر جوان دیگری نیز قرار ملاقات گذاشته است.


کارآگاهان هنگامی که او در حال گفت وگو با دختر جوان بود ، وی را دستگیر کردند.


وی خود را بی گناه نشان می داد و چنین وانمود می کرد که از هیچ چیز اطلاعی ندارد اما دختر جوانی که در حال گفت وگو با متهم بود به کارآگاهان گفت: او خود را مهندس معرفی کرد و گفت: چندین کارخانه صنعتی دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا