آمریکا:دختری ناخواهری 7ساله خود را به عنوان برده جنسی به 7مرد فروخت!!


این دختر ناخواهری 7 ساله خود را به آپارتمانی در نزدیکی محل اقامت خود برد و او در آنجا توسط 7 مرد ...


یک دختر 15 ساله آمریکایی خواهر خود را به 7 مرد فروخت تا در یک مهمانی به او تجاوز کنند.

لیس نیوجرسی اعلام کرد این دختر ناخواهری 7 ساله خود را به آپارتمانی در نزدیکی محل اقامت خود برد و او در آنجا توسط 7 مرد مورد تعرض قرار گرفت.

در تمام مدتی که این دو دختر در خانه نبودند والدینشان تصور می کردند آن ها از خانه فرار کرده اند و به همین دلیل به پلیس خبر دادند.


جوزف جونیاک یک افسر پلیس در این باره گفت : ما با پرونده ای روبه رو هستیم که یک دختر نوجوان خواهر کوچک تر خود را به 7 مرد می فروشد تا به او تجاوز کنند.این موضوع واقعا غیر قابل درک است.نام این دختر به دلیل سن پایینش اعلام نشده است و هم اکنون در بازداشت پلیس به سر می برد.


زمانی که این دختر به آپارتمان برده شد توسط 7 مرد مورد تجاوز واقع شد و سپس او را تهدید کردند که در صورتی که ماجرا را برای کسی تعریف کنند او را می کشند.

بعد از این اتفاق وحشتناک دختر در بیرون از آپارتمان رها شد.دو فرد غریبه دختر را در بیرون از آپارتمان در حال گریه کردن می بینند و او را تا خانه اش همراهی می کنند.

زمانی که او به خانه می رسد ماجرا را برای والدین و ماموران پلیس تعریف می کند و ماموران بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می کنند.


خواهر بزرگ تر این دختر چند ساعت بعد دستگیر شده و به تمام این جرائم اعترف می کند.

داگ پالمر شهردار شهر ترنتون که این اتفاق در آن افتاده است در این باره گفت : این یکی از بدترین پرونده هایی است که ما در طول 20 سال گذشته با آن مواجه بودیم.من معتقدم برای همه افرادی که در این جنایت شرکت کرده اند مکانی در جهنم وجود دارد و روزی همه آن ها در آن جا عذاب خواهند شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا