تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: آنچه که خط امام(ره) را پیش می برد، ولایت فقیه است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سردار"اسماعیل احمدی مقدم" روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار داشت: افراد با  محک ولایت فقیه سنجیده می شوند.

وی با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و قیام 15 خرداد سال 42، استقلال خواهی ، سلطه ستیزی و اسلام خواهی را از جمله ویژگیهای نهضت امام(ره) بر شمرد.

رئیس پلیس کشور  در پاره  دیگری از سخنان خود، با اشاره به نقش امنیت در توسعه جوامع،افزود: نیروی انتظامی باید یک گام جلوتر از توسعه حرکت کند.

احمدی مقدم تصریح کرد: امنیت زیر ساخت مهم توسعه پایدار و همه جانبه است.

این مقام نظامی کشورمان، بخش دیگری از سخنان خود را به تهدیدات نوین اختصاص داد و گفت:  امروزه شکل تهدیدها تغییر کرده و  تهدیدات از سخت به نرم مبدل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: در جریان فتنه 88 دیدیم که یک دروغ و یک توهم چه مشکلاتی را آفرید، باید چهره های جدید تهدید را شناخت.

سردار احمدی مقدم در پایان سخنان خود، از زحمات سردار علی اکبریان تقدیر و برای فرمانده جدید انتظامی استان یزد آرزوی توفیق کرد.

 استاندار یزد نیز در این مراسم با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و قیام 15 خرداد سال 42، اظهار داشت: هر عزت و آقائی که داریم از برکت وجود و نگرش و اندیشه قدسی امام راحل(ره) است.

"محمد رضا فلاح زاده"  در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) جایگاه امنیت در  جامعه را یادآور شد و اظهار داشت: کسی نمی تواند فداکاریهای نیروی انتظامی در دهلیزهای ورودی و خروجی کشور، مقابله با اشرار، حفظ نظم عمومی و .... را انکار کند.

وی  در ادامه از تلاشهای بی شائبه سردار علی اکبریان تقدیر و برای سرهنگ " منوچهر امان اللهی " به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان یزد آرزوی توفیق کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا