داداشی قویترین مرد ایران و جهان از جزییات قتل ،دستگیری قاتلان،حواشی تشییع جنازه و تصاویر جنازه در غسالخانه

روح الله داداشی کشته شد+جزئیات جدید / عملیات ویژه دستگیری عاملان قتل داداشی/ زمان تشییع وی

یزدفردا :روح الله داداشی  قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است. 

  

به گزارش انتخاب، داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.


این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند.


در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.


شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.


روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد.


به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد.


عملیات ویژه دستگیری عاملان قتل داداشی


رئیس شورای تامین و فرماندار كرج گفت: عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان قتل "داداشی" آغاز شده است و متهمان به زودی به دست قانون سپرده شده و مجازات می شوند. 

مهدی ایران نژاد اظهار داشت: از آغازین ساعات وقوع قتل ورزشكار كرجی مسئولین كرج به همراه نیروی انتظامی با توجه به اهمیت این موضوع در تلاش برای بررسی جزئیات حادثه قتل ورزشكار كرجی هستند.


وی افزود: در همین راستا عملیات ویژه شناسایی و دستگیری عاملان حادثه آغاز شده است. این مسئول با بیان تسلیت به خانواده مرحوم داداشی و جامعه ورزش كشور از تلاشهای جدی برای شناسایی عوامل این حادثه و مجازات آنان خبر داد.

رسانه ها نوشتند:روح الله داداشی روز دوشنبه تشییع می‌شود
پیكر مرحوم روح الله داداشی قهرمان قویترین مردان ایران و جهان فردا تشییع و به خاك سپرده می‌شود. شامگاه شنبه روح الله داداشی قهرمان رقابتهای قوی ترین مردان ایران و جهان در درگیری با برخی افراد ناشناش به قتل رسید.

خانواده مرحوم داداشی در گفتگو با مهر اعلام كردند: پیكر این ورزشكار فردا از مقابل منزل وی در خیابان مالك اشتر حصارك به سمت امامزاده محمد (ص) شهرستان كرج تشییع می شود. محل خاكسپاری پیكر این ورزشكار هنوز مشخص نشده است و احتمال دارد وی به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شود و یا در یكی از امامزادگان محمد(ص) و یا امامزاده طاهر در كرج به خاك سپرده شود.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی كرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یك دوره چهارم ایران، ۲ دوره سوم ایران یك دوره قهرمانی كشور، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یك دوره سوم جهان و یك دوره اول جهان را در كارنامه داشت.

 

دستگیری 2متهم به قتل روح ‏الله داداشی

یزدفردا :رئیس پلیس كرج از شناسایی متهمان پرونده قتل مرحوم روح الله داداشی خبر داد. 

سرهنگ ناصر اصلانی صبح روز دوشنبه در گفتگو با مهر از دستگیری دو نفر از متهمان قتل روح الله داداشی خبر داد.

وی افزود: دو نفر از متهمان شناسایی و به ارتكاب جرم خود این ورزشكار اعتراف كرده اند.

این مسئول همچنین از تحت تعقیب بودن نفر سوم این پرونده خبر داد كه به زودی دستگیر شده و تحویل قانون می شود.

اصلانی همچنین از توقیف یك دستگاه خودروی حامل متهمان خبر داد.

روح الله داداشی كه شامگاه شنبه 25 تیرماه به قتل رسید متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود هفت دوره قهرمانی كرج، دو دوره قهرمانی تهران، دو دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یكدوره چهارم ایران، دو دوره سوم ایران، یكدوره قهرمانی كشور، دو دوره قویترین مردان آهنین، یكدوره سوم جهان و یكدوره اول جهان را در كارنامه داشت.

سومین متهم به قتل روح الله داداشی دستگیر شد

یزدفردا : ییس پلیس شهرستان کرج گفت: سومین متهم به قتل مرحوم روح الله داداشی قویترین مرد ایران و جهان شناسایی و دستگیر شد.
   
سرهنگ ناصر اصلانی   افزود: این فرد با تلاش نیروهای پلیس تخصصی، امنیتی، اطلاعات با محوریت پلیس آگاهی استانهای تهران والبرزحدود یک ساعت قبل از مخابره این خبر به دام افتاد.

وی بیان داشت: دو متهم دیگر این حادثه روز گذشته در مخفیگاهی در کرج شناسایی و دستگیر شدند.

اصلانی گفت: متهمان به قتل مرحوم روح الله داداشی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استانهای تهران و البرز قرار دارند.

روح الله داداشی حدود ساعت 24 شنبه شب در درگیری با سه جوان در خیابان پونه گلشهرکرج براثر اصابت دو ضربه چاقو به گردن و بازوی دست راست به شدت مجروح که حین انتقال به بیمارستان جان باخت.

عوامل این حادثه پس از مجروح کردن داداشی بلافاصله با یک دستگاه پراید مشکی از محل گریختند که پلیس با اقدامات ویژه حدود 24 ساعت پس از حادثه دو تن از متهمان را شناسایی ودستگیر کرد.

حاشیه‌های مراسم تشییع پیکر داداشی

یزدفردا:راسم تشييع پيكر روح‌الله داداشي قهرمان ايران و جهان لحظاتي قبل با حضور هزاران نفر از ورزش‌دوستان البرزي و مسئولان عالي‌رتبه اين استان برگزار شد.

به گزارش انتخاب، پيكر مرحوم داداشي صبح امروز از بهشت سكينه به منزل اين قهرمان ملي منتقل و پس از آن بر دوش مردم استان البرز به سمت امامزاده محمد كرج تشييع شد.

ازدحام جمعيت به اندازه‌اي بود كه خبرنگاران حاضران را هزاران نفر توصيف كردند اين جمعيت باعث ترافيك سنگين خودروها در منطقه حصارك كرج و خيابان‌هاي شهيد ايراني و مالك اشتر شده است.

همچنين سرهنگ ناصر اصلاني فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كرج و مهدي ايران‌نژاد فرماندار اين شهرستان شخصا در مراسم تشييع پيكر روح‌الله داداشي حضور داشتند.

* مردم با خودروهاي تزئين شده با گل روح‌الله را بدرقه كردند
تعدادي از دوستان و نزديكان مرحوم روح‌الله داداشي قهرمان ملي كشورمان به صورت نمادين با خودروهاي تزئين شده با گل در مراسم بدرقه اين مرحوم حاضر شده و با اين كار اعلام كردند كه ياد و خاطره وي هيچ‌گاه از ذهن‌ها پاك نخواهد شد.

همچنين در دستان حاضران پلاكاردهايي قرار داشت كه حاوي عكس روح‌الله داداشي و نوشته‌هايي با مضاميني چون پهلوان هرگز نمي‌ميرند، قهرمان ايران خدا نگهدار تو، داداشي براي ما زنده است بود
.
*خطر از بیخ گوش جمعیت گذشت

ازدحام جمعیت و بی نظمی های موجود در مراسم تشییع پیکر مرحوم روح الله داداشی سبب واژگون شدن داربست مقابل امامزاده محمد کرج شد.

خوشبختانه در این حادثه هیچ کدام از شرکت کنندکان در مراسم آسیب جدی ندیدند.
 
* انفجار احساسات مردمي پس از اعلام خبر دستگيري قاتلان داداشي

از نكات قابل توجه مراسم تشييع پيكر روح‌الله داداشي اين بود كه هنگاميكه پيكر اين ورزشكار بر دوش مردم به سمت امامزاده محمد در حركت بود خبر دستگيري قاتلان اعلام شد مردم اين خبر را به يكديگر اطلاع داده و زمانيكه سرهنگ ناصر اصلاني فرمانده نيروي انتظامي كرج در ميان جمع حاضر شد از وي تقدير كردند.

هم‌اكنون پيكر مرحوم روح‌الله داداشي قهرمان ايران و جهان در امامزاده محمد كرج آرامگاه ابدي وي قرار داشته و مراسم تدفين در حال انجام است.
 
منبع: فارس، برنا
 

تصویر: جسد مرحوم داداشی در غسالخانه با گلویی پاره شده (18-بیماران قلبی نبینند)

تصاویر جنازه قویترین مردجهان و ایران در غسالخانه را می توانید با کلیک بر روی تصویر زیر ببینید
البته افراد زیر 18 سال و بیماران نبینند بهتر است
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا