سردار ساجدی نیا خبر داد:

پرت شدن پلیس از ساختمان سه طبقه

دستگیری 120 اراذل و اوباش در پایتخت

رئیس پلیس تهران گفت: در عملیات شب گذشته پلیس موفق شد بیش از 120 نفر اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کند

سردار حسین ساجدی نیا صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران پلیس موفق شدند بیش از 120 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده را شناسایی و دستگیر کنند.

 

وی ادامه داد: این افراد دارای اتهاماتی از جمله مزاحمت برای نوامیس، توزیع مواد مخدر و سرقت بودند.

 

رئیس پلیس تهران خواستار رسیدگی سریع مراجع قضائی به پرونده این افراد شد و افزود: در طرح شب گذشته شهروندان همراهی خوبی با پلیس داشتند و در دستگیری این افراد شرکت کردند. از شهروندان می‌خواهیم تنها این افراد را به پلیس معرفی کرده و اجازه دهند ماموران عملیات دستگیری را انجام دهند.

 

ساجدی‌نیا با اشاره به تداوم دستگیری اراذل و اوباش اظهار داشت: طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش ادامه دارد و اگر این افراد پس از آزادی بار دیگر مرتکب تخلف شوند پلیس آ‌نها را دستگیر می‌کند.

 

وی ضمن هشدار به اراذل و اوباش تصریح کرد: از طرف مردم با این افراد برخورد قاطع می‌کنیم. پلیس به دنبال ایجاد احساس امنیت در جامعه است.

 

رئیس پلیس تهران از حمله یکی از اراذل و اوباش به مامور پلیس خبر داد و افزود: در یکی از عملیات‌ها هنگامی که ماموران قصد دستگیری یکی از اراذل و اوباش فراری را داشتند وی به سمت یکی از ماموران حمله‌ور شده و او را از ساختمان سه طبقه به پایین پرتاب کرد. خوشبختانه با الطاف خداوند این مامور از مرگ نجات یافت و هم اکنون در یکی از بیمارستان‌ها بستری است. از مردم نیز می خواهیم برای وی دعا کنند.

منبع:  مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا