یازدهمین شماره ماهنامه مهندسی ارتباطات منتشر شد

 

یازدهمین شماره ماهنامه مهندسی ارتباطات منتشر شد

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر جدیدترین ماهنامه مهندسی ارتباطات در ماه مرداد با موضوع  شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شد.

پرونده ویژه به شبکه های اجتماعی مجازی اختصاص یافته است و این موضوع در گفتگو با بسیاری از صاحب نظران از جمله نمایندگان مجلس در کمیسیون های مختلف، اساتید دانشگاه در حوزه های رسانه، جامعه شناسی و... به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.

انتشار یاداشت هایی از دکتر جلالی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، دکتر داوود آقا رفیعی، استاد دانشگاه، دکتر اسماعیل قدیمی، استاد دانشگاه، گفتگو با دکتر نقیب السادات، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه، حجت الاسلام موسوی معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تنها بخشی از مطالب این پرونده ویژه است که همراه با یادداشتها و گزارش های دیگری منتشر شده  است.

گفتگو با یکی از اعضای کمیته راهبردی پلیس فتا، گفتگو با مدیر کل دفتر نظارت بر سروی سهای فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتشار گزارش هایی پیرامون وضعیت پرفروش ترین های بازار تلفن همراه، تبلت، دوربین های عکاسی دیجیتال در بازار ایران و همچنین گزارشی از وضعیت وضعیت امنیت در حوزه بانکداری الکترونیک در ایران از دیگر مطالب این شماره این ماهنامه می باشد.

گفتنی است ماهنامه مهندسی ارتباطات به عنوان نشریه اختصاصی گروه پیشگامان کویر هر ماه در سراسر کشور منتشر و در وبگاه آن به نشانی www.pishgaman.ir به صورت آنلاین در دسترس است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا