نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان یزد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی،‌ زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان یزد طنین ‌انداز شد .

مراسم نمادین زنگ انضباط اجتماعی با حضور مديركل آموزش وپرورش ، فرمانده نیروی انتظامی استان ، فرماندار ، شهردار منطقه سه ، اعضای شورای شهر ، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از دانش آموزان در مدرسه دخترانه ام هانی یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش وپرورش استان يزد مديركل آموزش وپرورش دراين مراسم گفت

" مدرسه بهترين مكان براي تمرين انضباط اجتماعي است و دانش آموزان بايد در مدرسه با نظم و انضباط اجتماعي بيشتر آشنا شوند، اصول و قواعد آن را بدانند و تأثيرات آن را بررسي كنند. "

محمد كاظم رحيمي نژاد برضرورت آموزش نظم وانضباط از دوران كودكي تاكيد كرد و پایه و اساس انضباط اجتماعی را فرهنگ مردم حاکم بر جامعه دانست

درادامه فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان ، معلمان و مسئولین آموزش و پرورش استان ، نقش آنان را در حوزه فرهنگ سازی و نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی موثرخواند .

امان الهی اظهار امیدواری کرد : حضور دانش آموزان به عنوان همراه و همیار مطمئن برای پلیس و با تاثیرگذاری در خانواده‌ های خود از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کنند .

وی تلاش در امر تحصیل ، توجه به توصیه ها و تذکرهای آموزشی مربیان و والدین ، توجه در انتخاب صحیح دوست ، شرکت در مسائل مذهبی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام در نسل نوجوان و جوان ذکر کرد .

سپس دانش آموزان با ماموريت ها ووظايف نيروي انتظامي آشنا شدند

در پایان این مراسم به فرهنگیان فعال در امر برنامه های نیروی انتظامی تقدیر و تجلیل شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا