دومین همایش فرهنگیاران ترافیک در یزد

دومین همایش فرهنگیاران ترافیک در یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، این همایش با حضور فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس پلیس راهنمائی رانندگی ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و 160 نفر از فرهنگیان استان با هدف فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک در سالن کوثر مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد .

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان در این همایش گفت : تعدادی از معلمان و مربیان به عنوان فرهنگیان ترافیک براي گسترش فرهنگ ترافيك وارتقاي نظم وانضباط رفت وآمد شهري با پليس همكاري مي كنند

فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم گفت : این طرح با تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش استان در امر آموزش قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی به دانش آموزان استان توسط معلمان و مربیان در مدارس اجرا می شود .

امان الهی افزود : تلاش معلمان برای آموزش قواعد راهنمائی و رانندگی به دانش آموزان باعث کاهش آسیب ها و رعایت نظم و مقررات می شود .

مرادیان رئیس پلیس راهنمائی رانندگی هم جلب مشارکت فرهنگیان را برای همکاری با پلیس راهنمائی و رانندگی در راستای نظم و انضباط ترافیکی در سطح شهر ، فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ ترافیک ، افزایش نظارت و کنترل پلیس راهنمائی و رانندگی رااز مهمترین اهداف این طرح برشمرد .

در پایان از فرهنگیاني که در جهت فرهنگ سازی ترافیک با نيروي انتظامي همکاری کردند تجلیل شد

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=4014711.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا