گشتي در دنياي خبرها:پرداخت قبض جریمه پس از 57 سال تا  مادری در انتظار بیستمین فرزند

حادثه > خارجی - مادربزرگ ماهیگیر،‌ مادر 20 فرزند، سازه‌هایی از سکه‌ و سازه‌هایی از سکه‌ از اخبار جدید گشتی در دنیای خبرها است.

پرداخت قبض جریمه پس از 57 سال

یورکشایر‌: یک قبض جریمه در کشور انگلیس پس از 57سال پرداخت شد. مرد انگلیسی زمانی که در حال تمیز کردن منزل مادرش بود این جریمه رانندگی متعلق به 13جولای سال 1954را داخل وسایل وی پیدا کرد سپس به اداره پلیس رفت تا مبلغ جریمه را پرداخت کند.

آقای کلاگ رئیس پلیس منطقه در این رابطه گفت: این مرد داخل اداره پلیس شد و خیلی ساده از ما خواست تا مبلغ جریمه را دریافت کنیم، رفتار و وظیفه‌شناسی این مرد در قبال قوانین برای تمام کارکنان اداره پلیس ستودنی بود.

گفتنی است متن این جریمه 10سِنتی نیز جالب توجه است: «متأسفانه فضای پارک محدود است و ناچار به نصب این جریمه هستیم».

سازه‌هایی از سکه‌

آریزونا: مرد آمریکایی با استفاده از 3‌ هزار و 118 سکه سازه‌ای ساخته است که به شکل جالبی روی لبه میز تعادل دارد. آقای تای‌استار مانند اسکروچ (شخصیت خسیس داستان سرود کریسمس اثر چارلز دیکنر) عادت دارد مدام سکه‌ روی سکه بچیند؛ با این تفاوت که وی در اوقات فراغت خود به این کار مشغول می‌شود و قاعده سازه‌های سکه‌ای وی از راس آن باریک‌تر است.

وی علاوه بر سکه‌های 10سنتی، از سکه‌های رایج کشور‌های دیگر نیز برای این منظور استفاده می‌کند.

وی برای نمایش تمام رکورد‌هایی که در این زمینه به دست آورده یک پایگاه اینترنتی نیز راه‌اندازی کرده است.

مادر 20 فرزند

آیداهو: یک مادر آمریکایی در حالی با 19 فرزند خود در یک نمایش تلویزیونی شرکت کرد که باردار نیز بود. در میان فرزندان این مادر 45 ساله که نام تمامی آنها با حرف «J» آغاز می‌شود از کودک 23 ماهه تا پسر 23 ساله وجود دارد. خانه این خانواده پرجمعیت حسابی جادار است و همیشه اتاق برای تک‌تک فرزندان آنها وجود دارد. خانم میشل که هیچ نگرانی از عوارض بارداری ندارد، می‌گوید: من در هفته 5 روز ورزش می‌کنم و پزشکان نیز برای آوردن بیستمین فرزند به من واکنش منفی‌ای نشان ندادند. با این حساب، فرزندی که آنها در انتظارش به‌سر می‌برند همبازی‌های بسیاری خواهد داشت.

مادربزرگ ماهیگیر

کنز: پیرزن 85 ساله‌ درست هم سن‌ و ‌سال ملکه انگلیس و البته کمی باعرضه‌تر است. وی هنگامی‌که برای ماهیگیری به سواحل استرالیا رفته بود توانست یک نیزه‌ماهی 340 کیلویی را صید کند. خانم کانی‌لوری که همیشه به ماهیگیری می‌رفته است در مورد صید این ماهی بزرگ می‌گوید: «با اینکه نیزه‌ماهی به‌شدت قلاب را می‌کشید باورم نمی‌شد که این قدر بزرگ باشد و برای دیدن آن دوبار از جای خود بلند شدم».

گفتنی است اعضای باشگاه ماهیگیران استرالیا نیز کار این مادربزرگ 85‌ ساله را یک شگفتی تمام‌عیار عنوان کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا