تفکیک جنسیتی خیابان در اسراییل!


صهیونیست های افراطی بارها با حضور زنان در اتوبوس های عمومی مخالفت کرده و زنان را مجبور به پیاده شدن از اتوبوس های عمومی می کردند

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: تجمع شماری از افراط گرایان صهیونیست برای زنانه مردانه کردن خیابان ها و اعمال محدودیت برای زنان به خشونت گرایید.


براساس این گزارش، در این تجمع و به دنبال فیلم برداری خبرنگاران از تابلوی در دست یکی از صهیونیست های افراطی برای زنانه مردانه کردن خیابان ها در شهر "بیت شمیش"، آنها به خبرنگار حمله کردند و باعث بروز درگیری و ناآرامی و دخالت پلیس شدند.


صهیونیست های افراطی همچنین به خودروهای پلیس سنگ پرتاب کردند.


ضارب این خبرنگار البته به دست پلیس، دستگیر شد.


در این تابلو از زنان خواسته شده از سمتی در خیابان راه بروند که محل رفت و آمد مردان نیست.


یهودیان تندرو در این شهر تابلوهای دیگری هم درباره زنان نصب کرده اند. از جمله می توان به تابلویی اشاره کرد که در آن از زنان می خواهد از حضور در مکان های محل تجمع مردان، پرهیز کنند.


صهیونیست های افراطی بارها با حضور زنان در اتوبوس های عمومی مخالفت کرده و زنان را مجبور به پیاده شدن از اتوبوس های عمومی می کردند.


فعالان حقوق زنان با انتقاد از این اقدامات صهیونیست های تندرو اعلام کردند این افراد بیش از گذشته، تندرو تر شده اند تا جایی که اقدامات آنها موجب آسیب رسیدن به زنان شده است.


در این تجمع و به دنبال فیلم برداری خبرنگاران از تابلوی در دست یکی از صهیونیست های افراطی برای زنانه مردانه کردن خیابان ها در شهر "بیت شمیش"، آنها به خبرنگار حمله کردند و باعث بروز درگیری و ناآرامی و دخالت پلیس شدند


صهیونیست های تندرو ۱۰ درصد جمعیت اسرائیل را در بر می گیرند.


این افراد قبل از این هم با حضور زنان در مراسم اهدای جوایز در وزارت بهداشت اسرائیل و اعطای مسئولیت به زنان در ارتش این رژیم مخالفت کرده بودند.


روزنامه اسرائیلی معاریف هم این اقدامات را مهمتراز تجاوز شهرک نشینان تندرو به خانه های فلسطینی ها دانست و در گزارشی نوشت: این اقدامات از سوی افرادی انجام می شود که به قانون احترام نمی گذارند و به جای آن از خاخام ها (روحانیون صهیونیست) دستور می گیرند.


منبع: جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا