نقشه هولناک یک زن برای قتل شوهرش با استفاده از یک تبعه افغان

پس از بررسی های مقدمات جسد به پزشکی قانون منتقل شد و کاراگاهان مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند.

زن جوان که با همدستی یک مرد افغانی نقشه قتل همسر خود را طراحی و اجرا کرده بود، در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شد.

به گزارش مهر، پنجشنبه گذشته مأموران پلیس کرج از کشف جسد مردی در بیابان های اطراف کمالشهر باخبر شدند، دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و در نخستین بررسی ها دریافتند مقتول مرد جوانی است که عاملان جنایت پس از کشاندن او به بیابان های اطراف کمالشهر وی را با ضربه های کارد به قتل رسانده اند.

پس از بررسی های مقدمات جسد به پزشکی قانون منتقل شد و کاراگاهان مبارزه با جرایم جنایی تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند.

در نخستین تحقیقات مشخص شد مقتول سجاد نام داشته که خانواده اش روز حادثه ناپدید شدن او را به پلیس گزارش داده بودند، با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کاراگاهان با تجسس های گسترده رد پای یک تبعه افغانی را در این جنایت کشف کردند.

متهم که قصد فرار از کشور را داشت در عملیاتی ضربتی به دام افتاد و در بازجویی ها جزئیات جنایت خود را فاش کرد، او به کاراگاهان گفت، چندی قبل زن جوانی سراغ من آمد و مدعی شد به خاطر اختلافاتی که با شوهرش دارد قصد دارد او را به قتل برساند، من هم در برابر دریافت پول قبول کردم نقشه هولناکش را اجرا کنم، روز حادثه سجاد را در مسیر خانه اش با تهدید شوکر و چاقو ربوده و به بیابان های اطراف کمالشهر بردم، بعد هم بر اساس نقشه او را با ضربه های کارد از پا درآوردم.

پس از این اعترافات مأموران همسر مقتول را نیز دستگیر کردند که تحقیقات از او در اداره آگاهی ادامه دارد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا