به سایت‌های همسریابی اینترنتی اعتماد نکنید
سرویس خبر پلیس یزدفردا  :پلیس فتا در ادامه بیان داشت: زنان و دختران بسیاری از طریق سایت‌های همسریابی فریب خورده و زمینه ورود آنها به مراکز خاص برای سوء استفاده از آنان فراهم شده است و امکان پیگیری در برخی موارد ممکن نمی باشد، زیرا کلاهبرداران با مدارک جعلی عضو شده و در اکثر موارد در قوانین اولیه سایت عنوان شده است که آنها هیچ گونه مسئولیتی در قبال افراد و مشخصات و رفتار و عملکردشان ندارند.
پلیس با اشاره به این نکته که بسیاری از این سایت‌ها کلاهبردار هستند بیان داشت: مسئله بعدی که می‌توان در مورد سایت‌های همسریابی عنوان نمود این نکته می‌باشد، زمانی که وارد این صفحه شدید مشاهده می‌کنید که ثبت نام رایگان می‌باشد.
اما پس از ثبت نام به دلایل انواع عضویت، مبالغی از شما دریافت می‌نمایند تا بتوانید اطلاعات افراد دلخواهتان را مشاهده کنید و ممکن است بیشتر این اطلاعات ساختگی باشد و صرفاً جهت کلاهبرداری از شما باشد و یکی دیگر از مشکلاتی که پس از این ارتباطات به وجود می‌آید، اخاذی از فرد مقابل به بهانه پخش تصاویر خصوصی رد و بدل شده و اطلاعات شخصی افراد می‌باشد.
همچنین به کاربران اینترنت توصیه می‌گردد تا زمانی که ساماندهی، ثبت و مجوزهای لازم از سوی مسئولان مربوطه (وزارت ارشاد و ورزش و جوانان) اعلام نگردیده است از مراجعه به اینگونه سایت ها بپرهیزند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا