پلیس فتا:رمز کارت خود را به فرزندان خود ندهید !!!

یزدفردا :سرویس خبر پلیس:سرهنگ حسینی رئیس پلیس فتای استان فارس بیان داشت: فردی با مراجعه به این پلیس اظهار داشت که مبلغ 000 .000 .400 ریال از طریق اینترنت از حساب وی برداشت شده است و همچنین از این حساب خرید اینترنتی نیز صورت گرفته است.

در این راستا طی تحقیقات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا و بررسی تراکنش حساب شاکی مشخص گردید مبالغ طی چهار مرحله منتقل شده است که معلوم شد که یکی از این برداشت‌ها از طریق دستگاه عابر بانک و توسط دختر شاکی صورت گرفته. وی اظهار داشت حدود دو سال پیش با شخصی آشنا شدم و او مرا به بهانه ازدواج فریب داد وهمچنین من را تهدید به اسید پاشی و افشاء ارتباط نمود.

وی افزود: من به ناچار با در اختیار گذاشتن رمز اول کارت به او سعی کردم مانع از اقداماتش شوم. وی با داشتن رمز اول اقدام به تهیه رمز دوم نمود و شروع به انتقال وجه نمود.

پلیس فتا پس از شناسایی محل متهم اقدام به دستگیری وی نمود که در ابتداء منکر جرم خود شد و بیان داشت این مبالغ را فقط بخاطر بدهکاری دختر شاکی به طلبکارها برداشت کرده‌ام، در همین راستا مشخص گردید که گفته‌های متهم دروغی بیش نبوده است.

معاونت اجتماعی پلیس فتا اعلام داشت: قرار دادن رمز کارت‌های بانکی در اختیار فرزندان سبب آسیب های آنها در اجتماع شده و عده ای با سوء استفاده و اغفال فرزندان شما اقدام به سرقت می نمایند، پس هیچ گاه رمز خود را در اختیار آنها قرار ندهید.

همچنین این معاونت از جوانان عزیز می خواهد در صورت برخورد با چنین موضوعاتی پلیس را امین خود بدانند و با مراجعه به آن مانع از هرگونه آسیب های اجتماعی جدی و مهم شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا