سروان دالوند رئیس پلیس فتای کیش بیان داشت : پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب شخصی وی مامورین بلافاصله اقدامات خود را آغاز نموده که در تحقیقات اولیه و بنا بر اظهارات شاکی مشخص گردید که شاکی چندی پیش در یکی از هتل‌های کیش اقامت داشته و در حین این مدت از طریق دستگاه‌های pos خرید انجام داده و در تمامی موارد کارت و رمز را در اختیار فروشنده قرار داده ‌است.
طی بررسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص گردید که مبلغ برداشت شده صرف خرید کارت شارژ گردیده است که در نهایت متهم شناسایی و مشخص گردید که وی مسئول نظافت اتاق مهمانان می‌باشد . وی اظهار داشت هنگامی‌که شاکی از اتاق خارج می‌شده وی به بهانه نظافت وارد اتاق شده و کارت‌ها را برداشته و رمز کارت‌ها را که در کنار کارت بوده یادداشت می‌نموده است.
معاونت اجتماعی پلیس فتا در این خصوص بیان داشت: با وجود هشدارهای پلیس در این مورد گاهاً دیده می‌شود که افراد به دلیل سهل‌انگاری دچار اینگونه مشکلات می‌شوند. لذا هوشیار باشید هیچ‌گاه رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار نداده و نیز رمز را در جایی که قابل دسترسی دیگران باشد، یادداشت نکنید و حتی الامکان آن را به خاطر بسپارید و از نوشتن آن خودداری نمایید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا