محرمانه است. فقط  مسئولین بخوانند

 


مبادا علی(ع) بشنود!


محرمانه است. فقط ، مسئولین بخوانند.


مبادا علی(ع) بشنود!



محرمانه است. فقط مسئولین بخوانند


سرویس مقالات و یادداشت ها ی یزدفردا :محمد رضا شوق الشعراء


اگر علی بشنود، در روزی از روزهای ماه مبارک رمضان، در کوچه و خیابانی از کوچه و خیابانهای پایتخت تنها کشور شیعه جهان، روز روشن، مقابل دهها و صدها چشم، دو نفر با تهدید چاقو، بزور قصد تجاوز به دختری جوان را داشته اند. به مردانی که دیدند و ایستادند، به رئیس قوه قضائیه، به رئیس جمهور، به وزیر کشور، به شهردار تهران، به نمایندگان مجلس، به فرمانده نیروی انتظامی، به علمای شیعه و روحانیون، به مردمانی که از ترس ضربات چاقو، در خانه را بر روی دختر مورد حمله واقع شده نگشودند، و به او پناه ندادند و از او در مقابل مهاجمان دفاع نکردند، چه خواهد گفت!؟


مواظب باشید! مبادا علی بشنود، مبادا علی بفهمد، که مردانی نامرد، با وقاحت و بیشرمی، می خواستند، در کوچه، با زورو تهدید، لباس از تن دختری جوان بیرون بیاورند و به او ...


مواظب باشید! علی نشنود، که پس از دستگیری این اوباش شرور، دادگستری جمهوری اسلامی، با آنان چه برخوردی کرد؟ و چه مجازاتی برای توهین این افراد به جامعه شیعه و ملت ایران، تعیین خواهد کرد؟


مواظب باشید! مبادا علی بشنود، و اگر نه به تمام مردان شیعه خواهد گفت، که پس از شنیدن این خبر، بروید...


شیعیان علی، روزه داران ایرانی، سعی کنید این خبر را ( که در روزنامه آفتاب یزد 2/6/84 به نقل از ایسنا چاپ شده) نخوانید، و اگر خواندید، سعی کنید که باور نکنید، و اگر باور کردید، خود دانید و علی!


نقشه شوم چند شرور برای تعرض به دختری جوان در روز روشن


دو تن از سه شرور منطقه«خاوران» که به اتهام شرارت، قصد تعرض و شرکت در آدم ربایی و.. دستگیر شده بودند، در مناطق وقوع جرم گردانده شدند.


به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه گذشته، زنی پس از تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 آنها را در جریان یک مورد مزاحمت خیابانی توسط سه جوان در حوالی خیابان خاوران قرار داد، به دنبال این اطلاع، بلافاصله ماموران کلانتری 114 غیاثی در موقعیت مورد نظر حضور یافته، و یکی از متهمان به نام«حسین» 20 ساله در حالی که در خیابان طیب قرار داشت را دستگیر کردند، اما دو جوان دیگر با مشاهده پلیس سریعا از محل متواری شدند.


تحقیقات ماموران از شاکی پرونده به نام«مهناز» 22 ساله مشخص کرد: حدود ساعت 7 صبح چهارشنبه سه جوان با مراجعه به درب منزل وی در خیابان«حافظ» قصد ایجاد مزاحمت داشتند، که با تماس یکی از ساکنین محل با کلانتری، این افراد سریعا متواری شدند، اما پس از گذشت دقایقی از این حادثه، زمانیکه«مهناز» پس از خروج از منزل با رفتن به ایستگاه اتوبوس، قصد سوار شدن به آن را داشت، ناگهان با حمله این سه جوان مواجه شد، که با تهدید چاقو از سوی یکی از متهمان به نام «مجید» 22 ساله او را تحت تعقیب قرار دادند. در این میان دختر جوان که به شدت دچار هراس شده بود، با رفتن به باجه بلیت فروشی از فروشنده تقاضای کمک کرد، اما «مجید» با گرفتن چاقو زیر گلوی فروشنده پس از تهدید به قتل، او را مجبور به خارج کردن دختر جوان از داخل باجه بلیت فروشی کرد. بدین ترتیب تعقیب و گریز با رفتن بداخل کوچه های تنگ و تاریک خیابان طیب ادامه یافت، تا اینکه«مجید» متهم اصلی این پرونده، با اعمال زور و تهدید چاقو، « مهناز» را به داخل بن بست«سمندرک» کشانده و قصد تعرض به وی را داشت، در حالیکه «حسین» و «مجید» 19 ساله نیز با قرار گرفتن در سر کوچه نگهبانی می دادند.


در این میان دختر جوان با کوبیدن بر درب منازل از آنها تقاضای کمک کرد، اما ساکنین محل با مشاهده چاقو و قمه در دست متهم و اظهارات وی مبنی بر اینکه این دختر جوان خواهر وی است، از پناه دادن به او خود داری کردند.


براین اساس، تحقیقات پلیس برای دستگیری«مجید» به عنوان متهم اصلی پرونده ادامه یافت، تا اینکه در نهایت حدود ساعت 15 بعد از ظهر همان روز ماموران موفق شدند او را در منزل مسکونی اش واقع در خیابان «طیب» شناسایی و دستگیر کنند.


در بازجویی های بعمل آمده از«مجید» و تحقیقات پلیس مشخص شد: این شخص همان روز با کشاندن دختر جوان به کوچه بن بست، قصد تعرض به دختر جوان را داشته، و پیش از این نیز سوابقی در زمینه شرارت، مزاحمت برای نوامیس، شرب خمر و تعرض به پسران نوجوان(لواط) را داشته که بر اساس آن سه بار روانه زندان شده است.....
2/8/84

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا