یزدفردا :سرگرد شاکری رئیس پلیس فتای استان کردستان بیان داشت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب وی ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز نمودند و بدواً مشخص شد که برداشت‌ها طی چندین مرحله انجام و صرف خرید کارت شارژ تلفن شده است .
طی بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص گردید که کلیه برداشت‌ها از طریق سیستم یکی از نت‌سراهای استان بوده و با توجه به اینکه کلیه‌ی مالکین تلفن اذعان داشتند که کارت شارژها را از متصدی نت سرا خریداری نموده اند.
 لذا در ادامه متهم شناسایی و دستگیر شد . متهم پس از رویت مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت از آنجایی که شاکی جهت خرید اینترنتی به نت سرا مراجعه و به جهت اعتماد کلیه ی اطلاعات مربوط به حساب خود را در اختیارم قرار داده بود لذا مدتی پس از جلب اعتماد ایشان اقدام به چندین فقره خرید اینترنتی از حساب وی نمودم. متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به هموطنان یاد آور شد به هنگام خریدهای اینترنتی و یا الکترونیکی هیچ گاه رمز عبور خود را در اختیار متصدیان قرار نداده و خود، رمزها را وارد سیستم نمایید و در صورتی که احساس کردید رمز شما مورد سرقت قرار گرفته سریعاً نسبت به تغییر رمز خود اقدام نموده و نیز پلیس فتا را در جریان گذارید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا