یزدفردا :سرهنگ رستمی رئیس پلیس فتا استان مازندران بیان داشت: پیرو شکایت دو خانم مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز نمودند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا "بنا بر اظهارات شکات، چندی پیش در یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شدند و پس از مدتی به وی اعتماد کرده و زمانیکه متوجه شدند وی کمی مشکلات مالی دارد مبالغی هنگفتی را به حساب وی واریز نموده اند. ولی بعد از چند مدت متوجه شدند که ایشان فردی کلاهبردار بوده و تمامی مشخصات وی دروغ می‌باشد .

لذا کارشناسان پلیس فتا طی بررسی‌های تخصصی انجام گرفته نهایتاً متهم را که متواری بود شناسایی و دستگیر نمودند.

متهم پس از رویت مدارک موجود به جرم خود اعتراف و اقرار نمود که از طریق سایت‌های همسریابی ، دختران جوان را شناسایی و با شگردهای مختلف و هویت‌های دروغین اعتماد آنها را جلب و از آنان مبالغ زیادی پول اخذ می‌نمودم. وی تاکنون بیش از 35 الی 40 نفر را از این طریق اغفال و از آنها کلاهبرداری نموده است.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به کاربران هشدار داد: به کسانی که در تالارهای گفتگو و یا سایت‌های مختلف آشنا می‌شوید اعتماد نکنید زیرا در فضای مجازی بسیاری از افراد هستند که با چهره‌های دروغین و با قصد قبلی وارد شده و نیت آنان صرفاً کلاهبرداری و یا اخاذی از شما می‌باشد.







 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا