یزدفردا:سرهنگ امینی رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان داشت: در راستای شناسایی سایت‌های غیر مجاز بالاخص فروشگاه‌های اینترنتی در جهت کاهش تخلفات و جرایم در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا حین گشت زنی‌ها در اینترنت، سایتی را شناسایی که اقدام به تبلیغ و فروش محصولات غیر مجاز بهداشتی نموده بود. لذا ﻤﺄمورین تحقیقات خود را آغاز و نهایتاً متهم را شناسایی و طی اقدامی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفته و حین دستگیری وی کلیه اسناد و مدارک فروش و کیس‌های موجود به یگان انتقال داده شد. درادامه دو همدست متهم نیز دستگیر و در بازبینی از کیس‌های ضبط شده مقادیر زیادی فیلم و تصاویر مستهجن دیده، لذا سریعاً به اداره ارشاد ارسال گردید.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص عنوان داشت: خرید و فروش هرگونه اقلام غیر مجاز دارویی و بهداشتی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخورد می‌نماید.
و در ادامه به هموطنان توصیه نمود به هیچ عنوان از سایته‌ایی که دارای مجوز نمی‌باشند و یا کالاهای بهداشتی و آرایشی غیر مجاز به فروش می‌رسانند، خرید ننمایند. زیرا ممکن است این سایت‌ها صرفاً جهت کلاهبرداری از شما بوده و کالاهایی غیر بهداشتی ارسال نمایند و یا کالایی در قبال پرداخت وجه ارسال ننمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا