یزدفردا:رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی  از دستگیری فردی که  با هک ایمیل خانمی و ارسال پیام های غیر اخلاقی باعث هتک حیثیت او شده بود، خبر داد.
 سرهنگ عرفانی رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اعلام کرد: خانمی به هویت معلوم با ارائه مرجوعه از مراجع قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت ایمیل وی توسط فرد یا افراد ناشناسی هک شده است.
 سرهنگ عرفانی ادامه داد: از طرف هک کننده پیام هایی به افراد آشنا و دوستان شاکی ارسال و باعث هتک حیثیت و از بین رفتن آبروی اجتماعی وی شده بود.
این مقام در ادامه گفت: با بررسی های تخصصی و فنی و پیگیری از مراجع ذیربط در نهایت متهمه بنام معلوم شناسایی و احضار و طی مواجهه حضوری با شاکیه، به جرم خود اعتراف نمود و متهم جهت تکلیف قضایی به دادگاه اعزام و به دستور بازپرس پرونده راهی زندان گردید.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا عنوان کرد: هتک حیثیت و نشر اکاذیب، شامل تغییر یا تحریف و انتشار فیلم و عکس خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی بدون رضایت آنها و انتشار مطالب دروغ به قصد ضرر رساندن به دیگران یا تشویش اذهان عمومی جرم تلقی شده و پلیس فتا  با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا