یزدفردا:معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرد: متاسفانه یکی از دلایل بوجود آمدن آسیب های اجتماعی در فضای مجازی، انگیزه انتقام های خانوادگی می‌باشد.
 سرهنگ زارع پور رئیس پلیس فتا استان یزد اعلام کرد: در پی شکایت چند تن از اعضای خانواده ای مبنی بر اینکه شخصی ناشناس برای آنها و سایر بستگانشان پیامک های تهدیدآمیز و غیر اخلاقی ارسال می کرده است،  این پرونده  در دستور  کار پلیس فتای استان یزد قرار گرفت .
سرهنگ زارع پور ادامه داد: کارشناسان این پلیس پس از اقدامات فنی و تخصصی توانستند با بررسی شماره های ثبت شده ، شخص ارسال کننده این پیامک ها را شناسایی نمایند.
این مقام بیان کرد: متهم پرونده از بستگان این خانواده بوده که با تهیه و خرید یک پنل ارسال پیامک اقدام به این عمل می نموده است.
 متهم پس از دستگیری در بازجویی با توجه به مدارک و شواهد لب به اعتراف گشود و بیان کرد: با خانواده همسرم اختلاف داشته ام سعی نمودم با این کار از این خانواده انتقام بگیرم.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص اعلام کرد: انگیزه انتقام های خانوادگی متاسفانه یکی از دلایل بوجود آمدن چنین آسیب های اجتماعی در فضای مجازی می باشد، پلیس فتا در چنین مواردی با افراد خاطی برخورد قاطعی خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا