یزدفردا:فردی که در دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان با پرتاب شی سخت و برنده باعث مجروح شدن سرمربی تیم فوتبال فولاد شده بود دستگیر شد.

قدس آنلاین، حسین فرکی در خصوص دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سنگ پراکنی یکی از تماشاگران که منجر به شکسته شدن پیشانی وی شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه پس از آنکه تیم پرسپولیس دروازه تیم ما را باز کرد من به سمت لب خط زمین رفتم تا با بازیکنم صحبت کنم اما در هنگام برگشت یکی از تماشاگران به طور ناغافل سنگی را پرتاب کرد که به پیشانی من برخورد کرد و آن را شکست و منجر به بخیه خوردن پیشانی من برای جلوگیری از خونریزی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موفق به شناسایی ضارب شده اید، اظهار داشت: درحال حاضرمن در باشگاه فولاد هستم و با حضور نماینده حقوقی باشگاه علیه فرد ضارب طرح شکایت کرده ایم و پیگیر این موضوع هستیم تا از حوادثی مشابه جلوگیری شود. خوشبختانه فردی را که این کار را انجام داد شناسایی و بازداشت شده است.

فرکی تصریح کرد: فرد بازداشت شده اعلام کرده که برای نخستین بار به ورزشگاه آمده و سابقه چنین کارهایی ندارد اما با شواهد و مدارکی که ما در اختیار داریم فکر نمی کنم که ادعاهای وی درست باشد. این تماشاگر در قسمت VIP ورزشگاه در قسمت اختصاص داده شده به پرسپولیسی ها نشسته بود، و در حال حاضر ما نمی دانیم که وی طرفدار تیم پرسپولیس یا فولاد است؟

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: این فرد خاطی در حال حاضر در بازداشتگاه به سر می برد و قطعا بازجویی های پلیس حقایق بیشتری را در خصوص هویت این فرد مشخص خواهد کرد. در حال حاضر من قصد دارم سه روز از باشگاه مرخصی گرفته و برای استراحت به تهران بیایم و پس از آن اردویی یک هفته ای را در تهران برگزار کرده و دو بازی تدارکاتی نیز انجام خواهیم داد تا برای بازی با تیم ذوب آهن در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر آماده شویم.

وی تاکید کرد: متاسفانه شاهد جو بدی از سوی برخی تماشاگران در بازیهای خانگی تیم فولاد هستیم و این مشکلات نه تنها برای من بلکه مربیان پیش از من نیز به روش‌های مختلف ایجاد شده و نه تنها من بلکه حتی مسئولان استان خوزستان دلیل این گونه رفتارها را نمی دانیم اما چیزی که مسلم است باید راهکارهایی اتخاذ شود که دیگر شاهد چنین ناهنجاریهایی بر روی سکوها نباشیم.

فرکی تاکید کرد: مطمئن باشید انجام این کارهای زشت برروی انگیزه من تاثیری نداشته و با تمام توان به کارم در تیم فولاد ادامه خواهم داد تا شاهد روند رو به رشد این تیم در آینده ای نزدیک در رقابتهای لیگ برتر باشیم.

وی در خصوص دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس و همچنین نتیجه تساوی این دیدار گفت: تیم فولاد در این بازی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس داشت و در اکثر دقایق تیم برتر میدان بود. ضمن اینکه فراموش نکنید تیم پرسپولیس با بازی که مقابل استقلال انجام داد و با عهدنامه قهرمانی که بازیکنان این تیم امضا کرده بودند مصمم بود که ما را در اهواز شکست دهند اما عملکرد خوب بازیکنان ما مانع از این موضوع شد. البته نباید از این نکته غافل شویم که امضای عهد نامه قهرمانی نمی تواند ضامن موفقیت و قهرمانی یک تیم باشد.

سرمربی تیم فولاد تاکید کرد: هرچند که به حق خود یعنی کسب سه امتیاز این بازی نرسیدیم اما ازعملکرد بازیکنانم راضی هستم چون در نیمه اول ما کاملا تیم برتر میدان بودیم و متاسفانه یک پنالتی را از دست دادیم ضمن اینکه یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبیدیم و دو موقعیت مسلم گل زنی را نیز از دست دادیم.

وی افزود: در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز شاهد بازی متعادل از سوی هر دو تیم بودیم و با حضور علی کریمی در بازی کیفیت و عملکرد تیم پرسپولیس بهتر شد. متاسفانه پرسپولیسی ها از تک موقعیتی که در این بازی داشتند نهایت استفاده را بردند و موفق به بازکردن دروازه ما شدند اما این موضوع باعث کاهش انگیزه بازیکنان ما نشد و به بازی هجومی خود ادامه دادند تا اینکه موفق شدیم دروازه پرسپولیس را در دقایق پایانی بازی باز کنیم .

فرکی در خاتمه تاکید کرد: همانطور که گفتم از نتیجه راضی نیستم چون حق ما برد بود اما از عملکرد و اعتماد به نفس بالای بازیکنانم مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس با همه ملی پوشانش راضی هستم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا