بهرام مشیری ضد انقلاب لس آنجلس نشین با اشاره به حمله لمپن های طرفدار رضا پهلوی در رادیو و تلویزیون‌های لس آنجلسی، بعد از نقدش از صحبت های رضا ربع پهلوی اظهار می کند که گماشتگان رضا پهلوی به وی حمله می کنند و عصبانی هستند که چرا به بت ما دست زدید، بت ما دست خورد.

اين کارشناس ضد انقلاب تلویزیون پارس تی وی می گوید: "استبداد پهلوی حاکم بر رسانه ها توسط 60 نفر مدیریت می شود در تلویزیون‌ها و رادیوهایشان و تا نقدی از پهلوی ها می شود شروع می کنند به فحش و تهمت و مزخرفات و اینها. این فضای لس آنجلس فضای آزادی خواهی نیست. اما تلویزیون‌های لس آنجلس در خدمت استبداد پهلوی هستند!"

وی در ادامه می افزاید :" این رفتار تلویزیون‌های لس آنجلس دلیل هم داره، وقتی که تلویزیون هر چهار هفته، چهل هزار دلار پول می خواد، پول دست کیه؟ دست سلطنت طلب‌ها . اینها پول‌های قدیم را برداشتند آورده اند اینجا. فلانی پدر شیشه ایران بوده. فلانی سپهد بوده. فلانی وزیر بوده. فلانی دبیرکل بوده. اینها دزدهای رژیم سابق هستند !

این گروه استبداد دوست دارند. اینها که آزادی نمی خواهند که! پدر شیشه ایران از کجا آورده؟ این ارتباط با دربار پهلوی داشته. شما اگر می‌خواستی یک تاجر باشید باید هوای بعضی ها را داشتید، یکی از اینها اشرف پهلوی بود که باید دیده می شد و هوایش را داشت.

بهرام مشیری که از شدت عصبانیت رگهای گردنش بیرون زده بود با صدای بلند اظهار می کرد :" تلویزیون پول می‌خواد از کجا باید بگیره؟ از شاهی ها باید بگیره! باید نوکر شاهی بشی اینجا تو لس آنجلس! پنجاه شصت تا تلویزیون اینجا بخاطر اینکه اینجا مطرح بشه باید مجیز شاهی رو بگه ! نبود پول آدم رو زیر چتر اینها می بره ! از بام تا شام 31 ساله از این تلویزیون‌ها دروغ شنیدیم. این ها بایستی استبداد سابق رو تکریم و تعظیم کنن و تو سر مردم بزنن که ای مردم نادان ! ای کچلا ! ای شپشوها! ای قدرنشناس‌ها !شما قدر اعلی حضرت رو نفهمیدید به این روز افتادید! ای بیچاره ها!

مردم داخل هم فهمیده اندو اصلا نگاه نمی کنند اینها را! مردم داخل خیلی هوشیارند. شما ممکنه در لس انجلس زندگی کنید اگر کاری به اینها نداشته باشید اینها هم کاری به کار شما ندارند اگر مجیز گویشان نباشید.

مشیری با اشاره به سلطه ساواکی ها و نظامی های دوره استبداد پهلوی بر رسانه های لس آنجلسی اظهار می دارد:"بنده از سال 1983 اینجا هستم. این سپهد بیاد، اون سرلشگر بیاد! این ساواکی بیاد، اون ساواکی رتبه بالاتر بیاد! اینها اومدن لس آنجلس چون هواش خیلی خوبه! اینها با چمدون‌های پر پول آمدن به لس آنجلس و قیمت زمین‌های اینجا را بالا بردند. خود آمریکایی های اینجا می گفتند ما به عمرمون ندیدیم اینطور با چمدون های زیاد کسی اینجا بیاد. کسی از همین ها با چهار میلیون دلار پول نقد در چمدان پلیس آمریکا گرفته بودش.

اینها به روزهای گذشته خوشن به سیستم درکه و کاباره های اون زمان و غیره خوشن! در هر سسیستم استبدادی یه عده خوشن و اینها می خواهند که استبداد باشه من یکی از اینها را ندیده ام که کتاب خونده باشه ! کتاب لازم ندارن که باید برن دنبال پول ! مدیران این تلویزیون ها هم نحوه کارشون اینه که ما که اولش پول نداریم ،اقا سه ماه که هزینه راه اندازی مجانیه بعد هم که مجیز این پهلوی ها را می گیم چن تا فحش هم به مردم می دیم بعد پول میاد بالاخره! این این پایه های تلویزیون لس آنجلس است".

انتقادهای این ضد انقلاب از سلطه مستبدانه خاندان پهلوی بر تلویزیون‌های لس آنجلسی با عکس العمل تند مجیزگویان سلطنت طلب همراه شده به طوری که در خصوص برنامه های بهرام مشیری نیز افشاگری های صورت گرفته اینطور مطرح شده است: " آقای مشیری خودش نه تنها از تلویزیون پارس حقوق نمی گیرد بلکه ماهیانه ۲۵ هزار دلار که مبلغ هنگفتی است را به تلویزیون پرداخت می کند! پرسش اینجاست که کسی که به دیگران تهمت وابستگی مالی می زند خودش این مبلغ هنگفت را از کجا می آورد؟ اگر ایشان بخواهد بگوید کمک های مردمی که بسیار خنده دار است.

بهرام مشیری خودش نمی‌داند چه می‌گوید! بقدری تناقص و هذیان های عجیب و غریب و مغالطه های فراوان در گفتارهای بی سرو ته مشیری (بعلت اعتیاد شدید به مواد مخدر و مصرف بیش از حد الکل) هست که هر بیسوادی براحتی تشخیص میده که بهرام مشیری فقط اومده جیباشو پر کنه و به هیچ دانشی هم در این زمینه نیازی نیست. فقط اندکی فهم و شعور لازم است. جناب استاد در کشیدن تریاک، بهرام شیره ایه بیسواد شماره حساب اینترنتیش هم مثل کاسه گدایی جلوی دید همه گذاشته و همه جا هست از کانال های ماهواره ای گرفته تا سایت های اینترنتی.

هر بیسوادی براحتی تشخیص میده اون کتاب های مضحک پر از دروغ های شاخدار با مطالب دزدی هم که به صورت فوق العاده ناشیانه به اسم خود تمام کرده و به چند صد برابر قیمت تمام شده و قیمت های چندین هزار دلاری برای فروش در سایت خود گذاشته، نشان از عمق کلاهبرداری این شخص میدهد و در این موارد حتی به شعور و فهم هم نیازی نیست. خیلی باید نادان باشیم که این معتاد بنگی رو استاد صدا کنیم. این فرد یک عقب مانده ذهنیست و طرفداران و مخاطبانش هم عقب مانده تر و بیسواد تر از خود او!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا