یزدفردا:سرگرد دالوند رییس پلیس فتا استان کیش اظهار داشت: فردی که با ارسال ایمیل های تهدیدآمیز قصد اذیت و آزار همسر خود را داشت با تحقیقات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.
 سرگرد دالوند بیان داشت: چندی پیش خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت که مدت زیادی است که دو نفر با هویت معلوم برای وی و همسرش ایمیل های تهدیدآمیز و نامربوط ارسال کرده که موجب اختلاف خانوادگی برای وی شده است، لذا موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
رییس پلیس فتا کیش ادامه داد: در این راستا ایمیل شاکیه و همسر وی مورد بررسی قرار گرفت و پس از تحقیقات فنی و تخصصی مشخص شد همسر شاکیه با هویت های دروغین برای خود آدرسی جدید ایجاد کرده است.( در حقیقت با همان آدرس هایی که به شاکیه ایمیل ارسال شده است.)
وی افزود: لذا همسر شاکیه احضار و از وی تحقیق بعمل آمد که نامبرده ابتدا موضوع را کذب، ولی با مشاهده مدارک و مستندات به جرم خود اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در پایان گفت: ارسال یا درج هرگونه پیام خلاف واقع و تهدید آمیز علیه دیگران در فضای سایبری جرم تلقی می شود و با عاملین آن برخورد ی قاطع و قانونی خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا