یزدفردا:رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تغییر مدت اعتبار گواهینامه از 5 سال به 10 سال یکی از مهمترین تغییرات در نظام گواهینامه است. تحول در نظام آموزشی گواهینامه در دستور کار پلیس راهور قرار دارد به نحوی که در آینده نزدیک نوع برگزاری کلاس‌ها و درس‌های مربوط به آموزش رانندگی متحول خواهد شد.
خبرآنلاین - سردار اسکندر مومنی می گوید تغییرات اساسی در نظام آموزش و دریافت گواهینامه در کشور به زودی اتفاق می افتد.
 
وي گفت: ‌تغییر مدت اعتبار گواهینامه از 5 سال به 10 سال یکی از مهمترین تغییرات در نظام گواهینامه است به نحوی که اعتبار گواهینامه تا سن 65 سالگی 10 سال، از 65 تا 70 پنج سال و نهایتاً از 70 سال به بالا مدت اعتبار گواهینامه دو سال خواهد بود.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: تحول در نظام آموزشی گواهینامه در دستور کار پلیس راهور قرار دارد به نحوی که در آینده نزدیک نوع برگزاری کلاس‌ها و درس‌های مربوط به آموزش رانندگی متحول خواهد شد.

رئیس پلیس راهور از ضرورت آموزش موتورسیکلت سواران هم خبر می دهد و می گوید:‌ کسانی که درخواست دریافت گواهینامه موتور را دارند باید تحت آموزش و تدریس قرار گیرند و پس از ارزیابی و برگزاری آزمون نهایی از سوی افسران راهور مجاز به دریافت گواهینامه شوند.آموزش موتورسواران از طریق آموزشگاه‌های موتورسیکلت صورت خواهد پذیرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا