"سرهنگ مهدی میرزاده" گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه استحفاظی شهرستان طبس به حداقل و شاید بتوان گفت به صفر رسیده است و این مهم در سایه توجه و همکاری دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی منطقه مقدور گردیده است.

طبس- سرپرستی یزدفردا: فرمانده منطقه انتظامی طبس، صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان گفت: نیروی انتظامی بعنوان یک نهاد اجتماعی با هدف همکاری با مردم و مسولان گام های شایسته ای را برداشته است.

"سرهنگ مهدی میرزاده" افزود: هفته نیروی انتظامی  را مغتنم شمرده، خدمات و تلاش پلیس برای امنیت و آرامش خاطر هموطنانمان را معرفی خواهیم کرد، هر چند منتی بر مردم برای انجام وظایفمان نداریم و این خدمات را افتخار خود می دانیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در یکسال گذشته کشفیات مواد مخدر را بعنوان یک اولویت در منطقه تحت حفاظت خود قرار دادیم که البته تدابیر امنیتی و کنترل مرزهای کشور توسط غیورمردان نیروی انتظامی، موجب کاهش ورود مواد مخدر به کشور شده است و امروز با افتخار اعلام می کنیم که تردد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه استحفاظی شهرستان طبس به حداقل و شاید بتوان گفت به صفر رسیده است و این مهم در سایه توجه و همکاری دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی منطقه مقدور گردیده است.

میرزاده خاطرنشان کرد: در بخش ارتقای امنیت اجتماعی توجه ویژه ناجا و تلاش همکاران بنده در شهرستان بر فرهنگ سازی صحیح در ایجاد فضای سالم و امن اجتماعی برای شهروندان بوده است که امروز به طور میانگین کمتر از یک سرقت در شهرستان طبس داریم که البته همین را هم برازنده دارالمومنین طبس نمیدانیم و برای مقابله با آن تلاش مضاعف بکار بسته ایم.

وی به تلاش بسیار خوب منطقه انتظامی طبس برای جمع اوری گیرنده های ماهواره در طبس اشاره کرد و گفت: عملکرد پلیس 110 و تلاش همکارانم در این مرکز نشانگر اعتماد و ارتباط مردم با خادمین خود در فرماندهی انتظامی طبس می باشد و 42 هزار تماس مردمی و 11 هزار تماس جاده ای و نیز 74 هزار تماس اخذ همکاری از پلیس راهنمایی و رانندگی خود گویای احترام پلیس به مردم است.

"سرهنگ میرزاده" به ارزش 7 میلیارد ریالی کالاهای قاچاق که توسط پلیس در طبس کشف شده است اشاره کرد و گفت: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری و شعار امسال مبنی بر (سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) در برخورد با قاچاق کالا نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم.   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا