مسئول فرهنگی اردوی دانش‌آموزان بروجنی : راننده اصلاَ خواب آلود نبود، حدود ساعت ۲۰:۳۰ تا ۹ جمعه شب بود، لحظه به لحظه به دلیل نبود ترمز سرعت زیاد می‌شد.راننده حداقل ۱۵ مورد برخورد شاخ به شاخ با سواری، تریلی و اتوبوس و انواع خودرو را رد کرد.

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

مسئول فرهنگی اردوی دانش‌آموزان بروجنی ادامه داد: راننده اصلاَ خواب آلود نبود، حدود ساعت ۲۰:۳۰ تا ۹ جمعه شب بود، لحظه به لحظه به دلیل نبود ترمز سرعت زیاد می‌شد.

راننده حداقل ۱۵ مورد برخورد شاخ به شاخ با سواری، تریلی و اتوبوس و انواع خودرو را رد کرد.

 

مسئول فرهنگی اردوی دانش‌آموزان بروجنی گفت: راننده اتوبوس مقصر نیست و اصلا خواب آلودگی راننده و تخلف وی باعث حادثه نبوده است.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان گلستان، اسماعیل پاک روان گفت: اردو طبق برنامه و خیلی خوب انجام شد، همه چیز طبق برنامه بود و هیچ ناهماهنگی وجود نداشت. بازدید از اروند کنار، شلمچه انجام شد در روزهایی که در خوزستان بودیم.

 

وی افزود: برنامۀ روز آخر این بود که صبح به یادمان دهلاویه رفتیم؛ ساعت ۱۰:۳۰ تا۱۱ به یادمان شهدای هویزه رفتیم، ناهار را همان جا صرف کرده و ساعت ۱۳:۳۰ به سمت اهواز حرکت کردیم، ساعت ۱۵ اهواز بودیم و به سمت بروجن حرکت کردیم.

 

پاک‌روان خاطرنشان کرد: شام خوردیم، در پلیس راه‌ها هم ساعت زدیم. راننده هم فرد سالم و سرحالی بود، از کوه‌ها حرکت کردیم، از دهدز خارج شدیم، سرعت کم بود، من نزدیک‌ترین فرد به راننده و دقیقا پشت سر او بودم. ماشین اسکانیا بود و ظاهر مناسبی داشت.

 

وی توضیح داد: در ابتدای سرازیری سرعت ۳۵ یا ۴۰ بود و همه چیز عادی بود که ناگهان، راننده به افراد جلو، یعنی من، مرحوم جهان‌پناه و صاحب اتوبوس حسینی گفت که ماشین ترمز ندارد و همه ما به او توصیه کردیم که با ترمز دستی ماشین را نگهدارد و نشد.

 

مسئول فرهنگی اردوی دانش‌آموزان بروجنی ادامه داد: راننده اصلاَ خواب آلود نبود، حدود ساعت ۲۰:۳۰ تا ۹ جمعه شب بود، لحظه به لحظه به دلیل نبود ترمز سرعت زیاد می‌شد. راننده حداقل ۱۵ مورد برخورد شاخ به شاخ با سواری، تریلی و اتوبوس و انواع خودرو را رد کرد.

 

پاک‌روان گفت: لحظاتی قبل از واژگونی من و مرحوم جهان‌پناه آمدیم بین بچه‌ها و به آن‌ها گفتیم ذکر بگویید و به آن‌ها اطلاع دادیم.

 

وی تاکید کرد: ماشین به پیچ رسید و چپ شد، من بیهوش شدم به علت تصادف، سرعت طبق اعلام پلیس راه ۱۱۴ کیلومتر در ساعت بود، آقای راننده مقصر نبود. خدا رحمتش کند او تلاشش را کرد ولی این اتفاق افتاد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا