یزدفردا:رییس پلیس فتا خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری گردانندگان فروش داروهای غیر مجاز اینترنتی  در این  استان خبر داد .
 سرهنگ " محسن عرفانی " رییس پلیس فتا خراسان رضوی ضمن بیان این خبر گفت: در اجرای عملیات پانگه آ 5 که با مشارکت 88 کشور جهان از جمله ایران و به درخواست پلیس اینترپل جهت شناسایی گردانندگان سایت های فروش داروهای غیرمجاز اینترنتی در فضای سایبر به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد : در این راستا  تیم رصد پلیس فتای استان خراسان رضوی  نیز توانستتعدادی از  سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش داروهای غیر مجاز را کشف و شناسایی کند.       
وی اظهار داشت:  با انجام یک سری کارهای اتحقیقاتی متهمی که اقدام به فروش 5000 قلم داروی غیر مجاز و تقلبی  از طریق سایت ها می کرد ، شناسایی و دستگیر شد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ضمن بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب این استان شد ،به شهروندان توصیه کرد :  به هیچ وجه اقدام به خرید داروهایی که از طریق سایت‌های اینترنتی تبلیغ و عرضه می شوند، نکنند و حتماً برای تهیه دارو حتی از مبادی مجاز و قانونی، با پزشک خود مشورت کنندو درصورت مشاهده اینگونه سایت ها موضوع را برای رسیدگی هر چه سریعتر به پلیس فتا استان اطلاع دهند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا