یزدفردا :مشکلات خانوادگی و خصومت شخصی دختر مدیر مدرسه منجر به هتک حیثیت دبیر اصفهانی شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر یزدفردا : سرهنگ "خسروی" رئیس پلیس فتا استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت یکی از دبیران آموزش و پرورش استان مبنی بر هتک حیثیت وی از طریق انتشار مطالب کذب در موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ خسروی در ادامه گفت: بنابر اظهارات شاکیه حدود یک ماه پیش تاکنون فرد یا افراد ناشناسی پست الکترونیکی با نام و مشخصات وی ایجاد کرده و بوسیله آن به تمامی همکاران و آشنایان و از جمله خودم و همسرم ایمیل هایی با مضمون توهین و افترا و موارد غیراخلاقی ارسال می کند که این امر موجبات هتک حیثیت و آبروریزی بنده را فراهم و وجهه اجتماعی مرا تخریب کرده است .
رئیس پلیس فتا استان اصفهان عنوان کرد: ابتدا در خصوص صحت و سقم ادعای شاکیه تحقیقات لازم انجام سپس پرونده به صورت فنی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد ایمیل های موصوف از طریق سیستم های رایانه ای چندین کافی نت در اصفهان صورت گرفته است .
این مقام انتظامی افزود: پس از استعلام‌های صورت گرفته نهایتاً متهمه که دختر مدیر مدرسه ای که شاکیه در آن مدرسه مشغول به خدمت می باشد شناسایی ، لذا از وی پیرامون موضوع تحقیق شده که ابتدا منکر هرگونه بزهی شد که نهایتاً پس از رویت شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی و مشکلات خانوادگی عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا استان اصفهان در پایان به متخلفین در فضای مجازی هشدار داد: هرگونه هتک حرمت و انتشار مطالب کذب و دروغین علیه افراد در فضای مجازی که موجب بی آبرویی دیگران شود جرم تلقی شده و با عاملین آن برخورد خواهد شد .
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا