پدر که به آخر خط رسیده بود کارش را تمام می‌کند سپس کارد خونی را شسته و با دلی مالامال از نفرت از اعتیاد و راضی از انجام کارش، کفش‌هایش را می‌پوشد و به منزل خواهرش می‌رود لباس‌های خونی را عوض می‌کند نماز صبح را به جای می‌آورد و به همراه خواهر و خواهرزاده‌اش به منزل خود مراجعه می‌کند.

فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری پدری که به خاطر حفظ آبروی خود و خانواده پسر معتادش را با ضربات چاقو به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل، بلافاصله مأموران و عوامل تخصصی انتظامی به محل اعلامی اعزام و مشخص شد فردی حدودا 26 ساله به هویت «مسعود.ن» در داخل اتاق و در گوشه‌ای به صورت طاق باز افتاده که از صورت و پاها و شکم سوخته بود و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

وی در ادامه به تحقیقات گسترده و کارشناسی کارآگاهان تیم قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در کشف جزئیات این قتل اشاره کرد و افزود: با بررسی‌های دقیق‌تر جرم و آزمایشات علمی و تحقیقات گسترده میدانی پدرش به نام «محمد.ن» به عنوان مظنون دستگیر شد که در بازجویی اولیه اظهار داشت چهار نفر افراد ناشناس وارد منزل شدند و او از اتاق فرار کرده و به منزل خواهرش رفته و بعد از چند دقیقه که به همراه برادرانش به منزل خود برگشت متوجه شد که فرزندش به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی زاهدان ادامه داد: در پی این اظهارات و تحقیقات انجام شده از مردم محل سکونت مشخص شد که پدر و فرزند هر دو معتاد هستند و با یکدیگر اختلافات شدیدی دارند و دائما با هم درگیرند، لذا مأموران انتظامی مجددا پدرش را احضار و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار دادند که با ارائه دلایل و مدارک مستند، پدر مجبور به اعتراف شد و بیان کرد اتهام قتل پسرم را با ضربات چاقو قبول دارم چون اعتیاد شدید به کریستال داشت و اقدام به سرقت و مردم آزاری می‌کرد برای حفظ آبروی خود و خانواده‌ام مجبور شدم او را به قتل برسانم.

جعفری به چگونگی قتل رسیدن مقتول را این‌گونه بیان کرد: شب حادثه از نیمه شب گذشته بود، پدر خسته از کار روزانه به استراحت پرداخت ولی پسرش مشغول استعمال کریستال بود، پدر به خاطر حساسیت به نور، برق اتاق را خاموش می‌کند و پسرش به خاطر مصرف مواد مخدر مجددا لامپ را روشن می‌کند که درگیری لفظی در می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نهایتا پسرش بعد از استعمال مواد مخدر لامپ را خاموش می‌کند و می‌خوابد، پاسی از شب گذشت خواب از چشم پدر رفت و پسر بر روی زمین نمدار به خواب می‌رود پدر برمی‌خیزد و به چهره عبوس و نحیف و رنگ پریده پسر نگاهی می‌اندازد، ثمره عمرش که جدایی او از همسرش و فرزندش از همسرش را در اثر اعتیاد او می‌داند.

فرمانده انتظامی زاهدان افزود: اعتیاد خانمان برانداز، بانی دو طلاق شده است و پسرش همچنان از طریق سرقت منازل مردم مخارج اعتیادش را تأمین می‌کند تصمیمش را گرفته است بدون معطلی و بلادرنگ کارد را برمی‌دارد و با خشم نهفته در سالیان طولانی رنج و عذاب ضربات متعدد بر سینه او فرود می‌آورد پسر بلند می‌شود که فریاد بزند که چرا قتل؟ و پدر که به آخر خط رسیده بود کارش را تمام می‌کند سپس کارد خونی را شسته و با دلی مالامال از نفرت از اعتیاد و راضی از انجام کارش، کفش‌هایش را می‌پوشد و به منزل خواهرش می‌رود لباس‌های خونی را عوض می‌کند نماز صبح را به جای می‌آورد و به همراه خواهر و خواهرزاده‌اش به منزل خود مراجعه می‌کند.

جعفری گفت: چراغ والور که در کنار جسد بوده را سرنگون می‌کند و نیمی از جسد را مجددا می‌سوزاند، به نظر می‌رسد هیچ کس از قتل مسعود 26 ساله معتاد ناراحت نیست و برای مردنش تأسف نمی‌خورد زنگ پلیس 110 به صدا درمی‌آید، الو مردی در منزلی به قتل رسیده است.

وی گفت: پدر تقاضای عفو و بخشش را دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا