رییس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با درخواست های غیراخلاقی اقدام به اغفال دختران و زنان در فضای مجازی می کرد، خبر داد و گفت : طبق بررسي ادله موجود مشخص شد تا كنون متهم با اين طرفند اقدام به چندين فقره كلاهبرداري و اخاذي كرده است .
سرهنگ" کاکوان " رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : پیرو شکایت خانمی جوان مبنی براینکه مدتی است که فرد ناشناسی در محیط چت روم با بیان مسایل غیراخلاقی قصد کلاهبرداری از او را دارد ، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
سرهنگ کاکوان افزود: شاکیه اظهار داشت فرد ناشناس او را تهدید کرده که اگر به درخواست های وی مبنی بر ارتباط نا متعارف پاسخ مثبت داده نشود، اطلاعاتی که از وی بدست آورده را در فضای مجازی منتشر کرده و موجب هتک حرمت وی می شود.
این مقام انتظامی گفت: ضمن بررسی ادعای شاکی و تایید این ادعا توسط کارشناسان و بررسی های تخصصی به عمل آمده متهم شناسایی و دستگیر شد ، در بازرسی از سیستم رایانه ای متهم تعداد زيادي کليپ غيراخلاقي که توسط خود این فرد تهیه شده بود کشف و ضبط شد.
سرهنگ کاکوان تصریح کرد: متهم که با توجه ادله موجود چاره ای جز اعتراف نداشت، گفت: مدتی است که اقدام به این کار کرده و هدفش از ارتکاب به این جرم اخاذی و کلاهبرداری از طعمه های خود بوده.
رییس پلیس فتا تهران بزرگ در خاتمه ضمن بیان اینکه مردم با هوشیاری می توانند مانع بروز اینگونه جرایم در فضای مجازی بشوند، از تحویل متهم به دادسرا و روانه شدن وی به زندان خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا