فرمانده نیروی انتظامی: اگر 50 سال پیش این اتفاق پیش می آمد مردم نماز باران می خواندند اما الان می گویند دولت باید برای ما آب بیاورد. پیش بینی ها این است که در سال 2030 بارندگی ها در خاورمیانه کاهش پیدا کند و درگیری و نزاع بر سر آب افزایش یابد.

پایگاه خبری تحلیلی اصفهان/مهر:

اگر کم آبی اصفهان 50 سال پیش بود مردم به جای دعوا نماز باران می خواندند

احمدی مقدم با اشاره به کم آبی های اخیر و اعتراضات مردم اصفهان تاکید کرد: وقتی منابع آب کم می شود عده ای می روند و برای اعتراض آب یزد را قطع می کنند.

 اگر 50 سال پیش این اتفاق پیش می آمد مردم نماز باران می خواندند اما الان می گویند دولت باید برای ما آب بیاورد. پیش بینی ها این است که در سال 2030 بارندگی ها در خاورمیانه کاهش پیدا کند و درگیری و نزاع بر سر آب افزایش یابد. البته مردم ما بسیار فهیم هستند و مدیران نیز باید آنها را قانع کنند و بهتر اوضاع را مدیریت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی فلسفه وجود یگان ویژه را حضور نیروی آماده برای پیشگیری از توطئه ها به جای سرکوب و مقابله دانست و تاکید کرد ما قصدی برای ارعاب و ناامنی مردم نداریم.

احمدی مقدم با اشاره به حضور پلیس در حوادث طبیعی افزود: یگان ویژه در حوادث طبیعی مانند زلزله آذربایجان و سیل چابهار حضور داشت. در واقع یگان ویژه یک یگان اقتدارگرا است و در حوادث طبیعی مانند زلزله آذربایجان یا سیل چابهار کمک هایی را نیز به مردم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا