فرمانده انتظامي استان یزد از کاهش 9 درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 14 باند شناسایی و 113 نفر دستگیر شده‌اند.

اعظم السادات میرجلیلی – خبرنگار یزدفردا، سردار منوچهر امان اللهی،  فرمانده انتظامي استان يزد در جمع خبرنگاران استان ، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای شهروندان دارالعباده یزد بویژه برای مسافران از طرف ناجا اندیشیده شده است، گفت: در ایام نوروز دو هزار و 500  نفر از پرسنل نیروهای انتظامی به کار گیری می شوند.

وی با اشاره به فعالیت 58 ایستگاه پلیس در داخل شهر در ایام نوروز ، ادامه داد: همچنین روزانه 102 گشت خودوریی ، گشت های پیاده و در عبور ومرور و ترافیک و راهنمایی و رانندگی نیز 110 گشت در جاده و شهرها پیش بینی شده است.

امان اللهی با اشاره به جهارشنبه آخر سال نیزاز حضور پررنگ پلیس در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: اجراي اين سنت با محوريت خانواده ها بلااشكال است و به منظور پيشگيري از حوادث تلخ اين روز ، خانوده ها خود بر فرزندانشان نظارت داشته باشند.

فرمانده انتظامي استان یزد تاكيد كرد: با هماهنگي كه با مراجع قضايي صورت گرفته كساني كه بخواهند در اين روز سوء استفاده كرده و با برافروختن آتش باعث راه بندان و مزاحمت براي مردم ايجاد كنند نيروي انتظامي به شدت با آن ها برخورد مي كند.

 وی ادامه داد: كساني كه دراين خصوص دستگير شوند تا پايان تعطيلات نوروز به خاطر رفاه حال مردم بازداشت و خودرو هاي رانندگان متخلف نيز به مدت 3ماه توقيف خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان یزد از کشف بیش از 12 تن موادمخدر در استان خبر داد و گفت: در بحث تجهزیات ماهواره و لوازم جانبی نیز 31 هزار قطعه کشف شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا