رييس پليس فتاي استان فارس از شناسايي و دستگيري فردی که در پوشش فضاي مجازي اقدام به انتشار تصاویر مبتذل می کرد، خبرداد.

 سرهنگ"حسینی" رئیس پلیس فتا استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : در راستاي اهداف پليس فتا در برقراري امنيت و آرامش کاربران در فضاي مجازي، تيم رصد اين پليس در گشت‌زني‌هاي خود در فضاي مجازي وبلاگی را که با قصد به بيراهه كشاندن جوانان اقدام به انتشار تصاویر مستهجن می کرد را شناسایی و این پرونده به‌صورت ويژه در دستوركار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ حسینی ادامه داد: در بررسی های اولیه بر روی وبلاگ فوق شماره حسابی جهت واریز وجه و خرید اعلام شده بود که نهایتاً پس از استعلام های لازم صاحب حساب شناسایی و به این پلیس احضار شد این خانم اظهار کرد که کارت عابر بانک خود را در اختیار فرد دیگری گذاشته و مدتی است از وی اطلاعی ندارد.
رییس پلیس فتا فارس افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی متهم شناسایی ومشخص شد وی یک فروشگاه اینترنتی نیز بنام خود ثبت کرده که نهایتاً با اقدامات پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل او مستنداتی مربوط به وبلاگ مستهجن کشف و ضبط شد.
سرهنگ حسینی به آن دسته از مديران وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌هاي اينترنتي كه در پوشش فضاي مجازي اخلاق و عفت عمومي جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پليس با اين گونه هنجارشكنان برخورد جدي، قاطع و قانوني خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا