فردي که با ايجاد صفحه اي جعلي در یکی از شبکه های اجتماعی و نشر اکاذيب موجب هتک حرمت شهروند بوشهری شده بود، دستگير شد.

 سرهنگ"جهانشیری" رئيس پليس فتا استان بوشهر در تشریح این خبر گفت : پیرو شکایت شهروندی مبني بر اينكه فردي ناشناس در يکي از شبکه هاي اجتماعي موجب هتک حيثيت وي شده است ،  موضوع در دستور كار این پليس فتا قرار گرفت .
وی افزود : در بررسي هاي اولیه مشخص شد فرد يا افرادی ناشناس با ساخت صفحه ای جعلی در یکی از شبکه های اجتماعی با استفاده ازتصوير شخصي شاکیه اقدام به ارتباط با ديگران و مطالب غير واقعي از جانب وی کرده است و اين موضوع باعث اختلال در زندگي او و خانواده اش شده است.
رئيس پليس فتاي بوشهردر ادامه گفت: پس از شروع تحقیقات مشخص شد كه فرد ايجاد كننده  این صفحه آشنايي كامل به شاكيه داشته و با پيگيري ها فنی و پلیسی نهايتاً متهم شناسايي و جهت سير ادامه رسيدگي پرونده به اين پليس احضار شد.
سرهنگ جهانشیری در ادامه افزود: متهم که از هم شاگردی های شاکیه بود، ابتدا منکرانجام بزه ارتکابی شد. اما در بازجويي فني و در مواجه با شواهد و دلايل لب به اعتراف گشود .
سرهنگ "جهانشیری" در خاتمه به جوانان توصيه کرد: مواظب روابط دوستانه خود بوده و از دادن اطلاعات و عکس هاي شخصي به اين قبيل افراد خودداري، تا زمينه بروز چنين حوادثي از بين برود و يا به حداقل ممکن برسد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا