یزدفردا:یزدفردا:عروس خانواده که با سوءاستفاده از عدم آشنایی پدرشوهر بازنشسته از سیستم های نوین بانکی حساب وی را خالی کرده بود، توسط کارشناسان پلیس فتا یزد شناسایی شد.
به گزارش یزدفردا:سرهنگ"زارع پور" رئيس پليس فتا استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد : به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه وی بازنشسته یکی از سازمان های دولتی بوده و حقوق خود را از طریق کارت عابر بانک دریافت می کند و اخیراً با مراجعه به بانک متوجه شده است در چند ماه گذشته و در دفعات متعدد با خرید اینترنتی مبلغ زیادی از حسابش برداشت شده است ، کارشناسان اقدامات خود را جهت شناسایی عامل برداشت آغاز کردند.
رئيس پليس فتا استان یزد افزود : طی تحقیقات اولیه معلوم برداشت های انجام شده در قالب خرید کارت شارژ تلفن همراه صورت گرفته است که نهایتاً با ادامه تحقیقات و استعلامات صورت گرفته عامل برداشت از حساب که عروس شاکی بود، شناسایی و به این یگان احضار شد.
سرهنگ زارع پور ادامه داد: متهمه که از اعتماد پیرمرد سوء استفاده و با دریافت رمز دوم اینترنتی حساب بانکی شاکی اقدام به خرید اینترنتی کرده بود از عمل خود اظهار ندامت و پشیمانی کرد.
رئيس پليس فتا استان یزد تصریح کرد: با برگزاری جلسه مشاوره و آموزش برای شاکی در خصوص استفاده از کارت های بانکی، وی از شکایت خود صرفنظر و عروس خود را بخشید.
این مقام انتظامی به شهروندان خصوصاً افراد مسن و بازنشسته هشدار داد: کارت های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به  هرکسی در انجام امورات بانکی اعتماد نکنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا