رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در اینترنت خبرداد و گفت : متهم انگیزه خود را از این كار اغفال دختران جوان و كلاهبرداری از آنها عنوان كرده است .
سرهنگ"رجبلی" رئیس پلیس فتا استان گلستان اعلام کرد : در پی رصد و پایش فضای مجازی ، کارشناسان در یکی از شبکه های اجتماعی فردی را كه اقدام به انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل می كرد شناسایی کرده و موضوع را برای رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند .
سرهنگ رجبلی در تشریح این خبر گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد مدیر صفحه مذكور با ایجاد گروهی در یکی از شبکه های اجتماعی و انتشار تصاویر مبتذل با هدف عضوگیری از بین خانمها و اغفال آنان قصد کلاهبرداری از طعمه های خود را دارد.
رییس پلیس فتا گلستان افزود: پس از تحقیقات فنی و تخصصی ، نهایتاً متهم شناسایی و پس از عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد، وی ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود ولی پس از بازجویی علمی و تخصصی و مواجه با ادله و مستندات به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را كلاهبرداری و اخاذی از آنها عنوان کرد.
سرهنگ رجبلی در خاتمه به آن دسته از مدیران وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی كه در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد كه برخورد پلیس با این گونه هنجارشكنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا