تجاوز گروهی به توریست آمریکایی 

 
پلیس هند از تجاوز گروهی به یک زن توریست آمریکایی در هند خبر داده که در ماه‌های گذشته شاهد زنجیره‌ای از جرائم جنسی علیه زنان بوده است.

به گزارش فارس، پلیس هند گزارش داده یک توریست آمریکایی در این کشور مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.

این حادثه، آخرین مورد از زنجیره حوادث تجاوزهای جنسی در هند است که موجی از خشم را در سراسر هند برانگیخته و موجب اعتراض بسیاری از مردم و فعالان اجتماعی به ناامنی زنان در هند شده است.  

به گزارش رویترز، طبق گفته پلیس هند، سه مرد هندی با یک دستگاه کامیون این زن توریست آمریکایی را که منتظر ماشین برای بازگشت به منزل محل اقامتش در شهر «منالی» در ایالت «هیماچال پرادش» بودند ربوده و وی را مورد آزار جنسی قرار داده‌اند.

پلیس هند همچنین اعلام کرده سه مرد در ارتباط با این حمله جنسی دستگیر شده‌اند.

جرائم جنسی در کشور هند شایع هستند. اداره سوابق ملی جرم گفته در سال 2011 بیش از 24200 مورد تجاوز جنسی ثبت شده که معادل یک جرم در هر 20 دقیقه است.

فعالان اجتماعی، پلیس هند را به تبعیض جنسیتی متهم می کنند و معتقدند این تبعیض باعث ناامن شدن وضعیت برای زنان شده و دست متجاوزان را برای چنین رفتارهایی باز گذاشته است.

خبرهایی از گذشته

دختر دانشجوی هندی قربانی تجاوز گروهی درگذشت

زن جوانی که در اتوبوسی در هند مورد تجاوز گروهی قرار گرفته بود، به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستانی در سنگاپور درگذشت.

به گزارش بی بی سی، تجاوز به این دختر دانشجوی ۲۳ ساله بازتاب‌های گسترده‌ای در هند داشته است.

در روزهای گذشته، تظاهرات در چندین شهر هند برگزار شد و تظاهرکنندگان خشمگین با پلیس درگیر شدند که در نتیجه آن یک پلیس کشته شده است.

به دنبال مرگ این دختر دانشجو، تدابیر امنیتی در دهلی، پایتخت هند تشدید شده است. مقام‌های هندی احتمال داده‌اند که تظاهرات بیشتری در این شهر و سایر شهرها برگزار شود.

پلیس خواهان خویشتن‌داری و آرامش مردم شده است.

این دختر جوان که نامش اعلام نشده، پس از سه عمل جراحی در هند، برای درمان به بیمارستان ماونت الیزابت در سنگاپور منتقل شده بود.

این بیمارستان در بیانیه‌ای گفت که خانواده این دختر، در آخرین لحظات زندگی‌اش در کنار او بودند.
جسد این دختر جوان قرار است امروز به هند منتقل شود.

این دختر دانشجو و مرد همراهش، یکشنبه ۱۶ دسامبر، در یک اتوبوس مورد حمله قرار گرفتند. او در یک ساعت، به کرات مورد تجاوز قرار گرفت.

افرادی که به این دختر حمله کردند، با یک میله آهنی او و دوستش را مورد ضرب قرار دادند و سپس آنها را از اتوبوس به بیرون پرتاب کردند.

تا کنون شش مرد در این ارتباط بازداشت شده‌اند.

مانموهان سینگ، نخست‌وزیر هند به شدت از مرگ این دختر ابراز تاسف کرده و گفته است که دلیل خشم مردم را درک می‌کند.

او از مردم کشورش خواسته تا احساسات و انرژی خود را صرف اقدامات سازنده‌ای کنند که در نتیجه آن هند به کشور امن‌تری برای زنان تبدیل شود.

پلیس هند در دهلی، پایتخت این کشور طی روزهای گذشته از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن جمعیت خشمگین معترض استفاده کرده است.

زنان هندی می‌گویند دولت اقدام کافی برای مراقبت از جانشان در برابر خشونت‌ها نمی‌کند.

سونیا گاندی، رهبر حزب حاکم کنگره گفته است که برای جلوگیری از چنین حوادثی، باید "شدیدترین اقدامات" را در نظر گرفت.

میزان تجاوز در دهلی، پایتخت هند، بیشتر از هر شهر دیگر در این کشور است.

دولت هند گفته است با تنظیم قوانین جدیدی، بر اتوبوس‌های عمومی در شهر نظارت خواهد کرد.
 

تجاوز هنرپیشه مشهور به دخترش: می گفت همه پدرها با دخترانشان چنین می کنند! + عکس

دختر «کلاوس کینسکی» ـ هنرپیشه آلمانی هالیوود که در سال 1991 درگذشت ـ به تازگی افشا کرده پدرش به مدت 14 سال از وی سوء استفاده جنسی کرده است.

 

دختر یکی از هنرپیشه‌های سابق هالیوود به تازگی افشا کرده است که پدرش به وی تجاوز کرده است.
دختر «کلاوس کینسکی» ـ هنرپیشه آلمانی هالیوود که در سال 1991 درگذشت ـ به تازگی افشا کرده پدرش به مدت 14 سال از وی سوء استفاده جنسی کرده است.
«پولا کینسکی» (دختر بزرگ این هنرپیشه پرآوازه) که اکنون شصت ساله است گفته او سالها از این هراس داشته که اگر در این باره صحبتی بکند، کسی حرفهایش را باور نخواهد کرد، اما در نهایت تصمیم گرفته سکوتش را بشکند.
پولا کینسکی می‌گوید: پدرم از 5 سالگی تا 19 سالگی به زور به من تجاوز می‌کرد.
وی که در آلمان هنرپیشه است می گوید پدرش همواره به او این طور تلقین می‌کرده که رفتارهایش طبیعی است و تمامی پدرها با دخترهایشان همین کارها را انجام می‌دهند.
به گزارش فارس پولا کینسکی گفته کتابی به نام «کیندرماند» به معنای «دهان کودک» نوشته که در آن تلاش کرده مردم را با سیمای واقعی پدرش آشنا کند. او می‌گوید مردم از پدرش بت ساخته‌اند در حالی که با چهره واقعی او آشنا نیستند.
کلاوس کینسکی یکی از نخستین هنرپیشه‌های سینمای آلمان بود که با بازی در وسترن‌های اسپاگتی از جمله «به خاطر یک مشت دلار» در هالیوود به موفقیت و شهرت فراوان رسید.

تجاوز گروهی دوباره در هند جنجال به پا کرد

 

روز جمعه، پلیس هند 6 نفر را به اتهام تجاوز گروهی به مسافری دستگیر کرد و در جستجوی نفر هفتم است.

دهلی نو – پلیس روز یکشنبه اعلام کرد که شش نفر را دستگیر کرده است که متهم به تجاوز گروهی دیگری به مسافر زن اتوبوسی در هند هستند. این تجاوز 4 هفته پس از حمله وحشیانه به یک دانشجو در اتوبوسی در پایتخت رخ داد که خشم هندی ها را برانگیخت و منجر به تقاضای وضع قوانین شدیدتری در خصوص تجاوز شد.

به گزارش برترین ها ، راج جیت سینگ، افسر پلیس می گوید که این زن 29 ساله تنها مسافر این اتوبوس بود که شب جمعه به دهکده خود در پنجاب شمالی می رفت. راننده او را در ایستگاه دهکده خودش پیاده نکرد و علیرغم خواهش های مکرر این زن، او را به مکانی دور افتاده برد. در آنجا، راننده و کمک راننده او را به ساختمانی برده و به همراه 5 دوست خود به او تعدی کردند. صبح روز شنبه، آنها او را در دهکده اش رها کردند.

افسر سینگ می گوید که پلیس روز شنبه 6 متهم را بازداشت نموده و به دنبال فرد هفتم هستند.

معاون پلیس می گوید که هر شش نفر به جرم خود اعتراف کردند و قربانی در منزل خود در حال بهبود است.

پلیس روز شنبه مرد 32 ساله ای را به اتهام تجاوز و کشتن یک دختر 9 ساله در منطقه احمدنگر غرب هند دستگیر کرد. جسد تجزیه شده این دختر روز جمعه کشف شد.

گزارش ها حاکی از آنست که این متهم 7 ماه پس از آزاد شدن از زندان مرتکب این جرم شده است. این مرد سال 2003 به جرم تجاوز و قتل یک دختر به 9 سال زندان محکوم شده بود.

تجاوز مرگبار به دانشجوی 23 ساله در اتوبوس دهلی نو در ماه دسامبر، منجر به مرگ یک زن و شروع بحث های شدیدی درباره این شد که هندوستان باید از وقوع این تراژدی ها جلوگیری کند. معترضین و سیاستمداران خواستار قوانین شدیدتر در مورد تجاوز، اصلاحات پلیسی و تغییر روش رفتار با زنان در این کشور هستند.

مادر دانشجوی فوت شده در تجاوز اخیر، در اولین صحبت های خود با رسانه ها گفت که دخترش که به علت شدت جراحات داخلی دو هفته پس از تجاوز فوت کرد به او گفته بود که جوانترین فرد از این شش نفر متجاوز یک نوجوان بود که وحشیانه ترین قسمت های تجاوز توسط او انجام شد.

این شش نفر در صورتی که توسط دادگاه مجرم شناخته شوند، به مجازات مرگ محکوم می شوند.

تجاوز گروهی زنان به مرد جوان کانادایی

 

پلیس کانادا از حادثه تجاوز گروهی چهار زن به یک مرد جوان 19 ساله در شهر تورنتوی این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، این مرد پس از آنکه مورد تجاوز جنسی این زنان قرار گرفت به پلیس تورنتو گفت: پس از آنکه از ساختمان یک باشگاه ورزشی بیرون آمدم، آنان پیشنهاد کردند تا من را به خانه برسانند اما با رفتن به یک پارکینگ، مرا مورد تجاوز قرار دادند.

مرد جوان همچنین به ماموران پلیس محلی تورنتو گفت: این چهار زن که حدود 30 تا 36 ساله بودند پس از آنکه به من تجاوز کردند از محل متواری شدند.

روزنامه نیویورک دیلی نیوز، پلیس تورنتو دراین باره گفت: در اکثر موارد زنان، قربانی تجاوز جنسی هستند اما این مورد، اتفاق نادری است و این گروه از زنان متجاوز هم اکنون تحت تعقیب پلیس کانادا هستند.

تجاوز به دختر 5 ساله هند را تکان داد

 
شفقنا: هند که در ماه های اخیر شاهد تجاوز های مکرر به زنان داخلی و خارجی بوده است این بار از شنیدن خبر تجاوز وحشیانه به کودکی 5 ساله تکان خورد.

 دختری پنج ساله پس از آنکه به مدت چندین روز مورد تجاوز و ضرب وشتم یک متجاوز قرار داشت در حالی که در وضعیت وخیمی به سر می برد از سوی پلیس نجات یافت.

نخست وزیر هند در این ارتباط از مردم خواست برای نجات از شیطان تجاوز فکری کنند و راهی بیابند.

خانواده این دختر پلیس را به کوتاهی متهم کردند اما پلیس این اتهام را رد کرد.

این دختر از سوی یک مرد 30 ساله در ظبقه همکف آپارتمانی که زندکی می کرد ربوده شده بود و پس از آنکه فریاد ضجه و ناله های او توجه همسایه ها را جلب کرده بود مردم درب خانه را شکسته و وارد شده بودند.

پزشکان معالج وضعیت دختر را بسیار بد و از نظر داخلی دارای جراحت های بسیار معرفی کردند. او هم از سوی فرد متجاوز و هم با اشیاء خارجی به شدت مورد تجاوز قرار گرفته بود.

کشور هندوستان ماه هاست که با اخبار پی در پی تجاورز توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

جزییات تجاوز به دختر هندی از زبان نامزدش

نامزد دختری که در هند قربانی تجاوز گروهی قرار گرفته بود در نخستین مصاحبه پس از این حادثه جزئیات آن را گفت.

 
این جوان هندی که خواست نامش فاش نشود در این مصاحبه از جزئیات روز حادثه و هنگامی که سوار اتوبوس شدند و کرایه خود و نامزدش را پرداخت کرد و سپس مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت.

نامزد قربانی تجاوز گروهی در هند با ارائه جزئیات این حادثه گفت: پس از آنکه به همراه نامزدم به سینما رفتیم برای بازگشت به خانه سوار اتوبوس شدیم. شیشه‎‌های اتوبوس دودی بودند و فکر می‌کنم که متجاوزان برای ما دام پهن کرده بودند.

وی افزود: ما تلاش کردیم که در برابر آنها مقاومت کنیم، نامزدم در ابتدا سعی داشت از من در برابر ضرب و شتم آنها محافظت کند.
این جوان هندی در ادامه گفت: نامزدم تلاش داشت که با شماره پلیس تماس بگیرد اما متجاوزان تلفن همراه را از وی گرفتند و مانع از این کار شدند.
وی اخبار منتشر شده درباره اینکه پنج متجاوز وی و نامزدش را از اتوبوس در حال حرکت به بیروت پرتاب کردند نیز تایید کرد.
او گفت که تلاش می‌کردیم از رهگذران و رانندگان کمک بخواهیم اما آنها به بدن و صورت زخمی ما نگاه می‌کردند و از کنار ما می‌گذشتند.
وی در سخنانی از واکنش نیروی پلیس هند نیز نسبت به این حادثه انتقاد کرد.
به گزارش عصر ایران دختر دانشجوی 23 ساله هندی پس از آنکه از سوی 6 مرد در حالی که سوار بر اتوبوس بود مورد تجاوز وحشیانه قرار گرفت و از اتوبوس در حال حرکت به بیروت انداخته شد، جان سپرد.
یکی از این متجاوزان راننده اتوبوس است و انتظار می‌رود پس از برگزاری جلسات دادگاه، این 6 نفر به اعدام محکوم شوند.

دستگیری متجاوزان به زنان خدماتی +عکس

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دو مرد را که به بهانه برگزاری جشن تولد، به زنان خدماتی، تجاوز می‌کردند، در عملیاتی دستگیر کردند.

 
زن جوانی به هویت مشخص با مراجعه به دادگاه کیفری استان و طرح شکایت با موضوع «آزار و اذیت جنسی»، عنوان کرد که سرنشنیان یک دستگاه خودرو سواری پیکان سفید رنگ، پس از انتقال من به بیابان‌های جاده خراسان، با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از ضرب و جرح و سرقت کلیه وجوه نقد و گوشی تلفن همراهم ، مرا در همانجا پیاده کرده و متواری شدند که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آزار و اذیت و جنسی» و به دستور رئیس شعبه 75 دادگاه کیفری استان ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

 

شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت: من به عنوان نیروی خدماتی در یک شرکت واقع در میدان انقلاب کار می‌کنم که روز حادثه فرد ناشناسی از طریق آگهی روزنامه با شرکت تماس گرفت و ضمن معرفی خود بنام مهندس رضایی ، مدعی شد که برای پذیرایی در مراسم جشن تولد دخترش احتیاج به یک کارگر زن دارد و منشی شرکت نیز مرا معرفی کرد؛ با شماره تلفن همراه این شخص ( مهندس رضایی ) تماس گرفتم تا آدرس منزل ایشان را بگیرم که عنوان داشت که در ایستگاه مترو جوانمرد قصاب منتظر من است که حدودا ساعت 19 یک دستگاه خودرو پیکان سفید با دو سرنشین به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد؛ فردی که خود را مهندس رشته معماری و به نام مستعار معرفی کرد و مدعی شد که ماشین شخصی‌اش خراب شده و به همین علت با ماشین شرکت به دنبالم آمده و راننده را نیز به عنوان راننده شرکت معرفی کرد. زمانی که سوار ماشین شدم ، مهندس رضایی مدعی شد که سیستم برق کشی منزلش خراب شده و به همین علت قصد دارد تا مراسم جشن تولد دخترش را در منزل خواهرش برگزار کند و هنوز مدت زیادی از حرکت ماشین نگذشته بود که متوجه شدم از تهران خارج شده‌ایم! بلافاصله اعتراض کردم که ناگهان مهندس رضایی چاقویی را در زیر گلویم گذاشت؛ آن زمان بود که فهمیدم آنها چه قصد و نیتی در سر دارند و هرچه التماس کردم فایده‌ای نداشت و حتی مورد ضرب و شتم نیز قرار گرفتم ؛ پس از آنکه با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند ، تمامی وجوه نقد و تلفن همراهم را سرقت کردند و در تاریکی شب و در داخل بیابان رهایم کردند و از محل متواری شدند.

 

 

 

با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان با شناسایی تعدادی از شرکت‌های خدماتی سطح شهر تهران به ویژه در مناطق مرکزی شهر تهران ( انقلاب ، ولی عصر ، هفتم تیر و ... ) به این شرکت‌ها مراجعه کرده و در اولین مرحله به ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان شرکت پرداخته تا در صورت هرگونه تماس مشکوک، بلافاصله موضوع به آنها اطلاع داده شود تا اینکه چندروز بعد، مدیر یکی از شرکت‌های خدماتی در محدوده میدان انقلاب، با کارآگاهان اداره شانزدهم تماس گرفت و عنوان داشت که شخصی ضمن معرفی خود به نام «مهندس محمدی» و به شیوه‌ای مشابه از آنها درخواست نیروی خدماتی خانم کرده است.

 

 

 

بلافاصله تحقیقات در خصوص تماس اخیر آغاز و کارآگاهان در تحقیقات پلیسی خود اطمینان پیدا کردند که فرد تماس گیرنده‌ی اخیر ، همان فردی است که خود را به نام مهندس رضایی معرفی کرده است که با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص محل تردد متهمان در حوالی ایستگاه مترو شهرری و همچنین مشخصات خودرو شخصی پیکان سفید رنگ ، کارآگاهان این محل را تحت مراقبت های نامحسوس قرار دادند و در ساعت 19:30 درحالیکه چندین تیم عملیاتی محدوده ایستگاه مترو شهرری را تحت مراقبت های خود قرار داده بودند، خودرو پیکان سفید رنگی به همراه دو سرنشین در محل ایستگاه مترو مشاهده شد که به محض آنکه کارآگاهان از هویت متهمان اطمینان پیدا کردند، عملیات دستگیری آغاز شد.

 

 

 

به گزارش ایسنا، متهمان با اطلاع از حضور کارآگاهان در محل قصد داشتند تا از محل متواری شوند که کارآگاهان ابتدا اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کرده اما متهمان بدون توجه به دستور ایست و شلیک تیر هوایی از سوی کارآگاهان، همچنان تلاش داشتند تا از محل متواری شوند که کارآگاهان هر چهار لاستیک خودروی آنها را مورد هدف قرار داده و در حالی که هر چهار لاستیک پیکان مورد اصابت گلوله کارآگاهان قرار گرفته بود، متهمان تلاش داشتند تا ضمن بستن درهای خودرو مانع از دستگیری خود شده و به هر شکل ممکن از محل متواری شوند، اما کارآگاهان ضمن مسدود کردن حرکت خودرو و طی درگیری با متهمان، هر دو متهم به اسامی «مهران» 27 ساله و «علی»38 ساله را دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی متهمان، صفحه نیازمندی‌های روزنامه ... حاوی شماره شرکت‌های خدماتی و همچنین گوشی تلفن همراه شاکیه کشف شد.

 

 

 

کارآگاهان ضمن دعوت از شاکیه برای شناسایی متهمان، به تحقیق در خصوص شناسایی پرونده‌های مشابه پرداختند و در شرایطی که متهمان توسط شاکیه مورد شناسایی قرار گرفته بودند، کارآگاهان با پرونده مشابهی در محدوده شهرری مواجه شدند که در آن پرونده نیز زن جوانی توسط سرنشنیان خودرو سواری پیکان سفید رنگ مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

 

 

 

در شرایطی که متهمان پس از شناسایی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شده بودند، هماهنگی لازم قضایی انجام و متهمان پرونده بار دیگر و جهت شناسایی، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 

 

بلافاصله هر دو متهم در مواجهه حضوری توسط شاکی جدید مورد شناسایی قرار گرفتند و زن جوان در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: " به عنوان مسافر و در محدوده اتوبان شهید نواب سوار یک دستکاه خودرو پیکان سفید رنگ شده بودم که راننده خودرو پس از حرکت، با طرح موضوع «استخدام نیروی کار زن» مدعی شد که فردی به هویت مهندس محمدی را می شناسد که نیاز به نیروی کار زن برای کار در یک شرکت تولیدی در حوالی بهشت زهرا دارد و من نیز که به دنبال کار می گشتم از او درخواست کردم تا در صورت امکان مرا به ایشان معرفی کند که راننده پیکان به ظاهر با مهندس محمدی تماس گرفت و برای همان روز و در حوالی ایستگاه مترو نواب قرار ملاقات گذاشت؛ در حدود ساعت 19 راننده پیکان به همراه مهندس محمدی در ایستگاه مترو به دنبال من آمد و به بهانه بازدید از کارگاه تولیدی، هر سه به سمت بهشت زهرا حرکت کردیم اما زمانی که به داخل اتوبان بهشت زهرا رسیدیم ، مهندس محمدی چاقویی را در زیر گلویم قرار داد و مرا به بیابان‌های اطراف اتوبان برده و ضمن سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد همراهم ، مرا مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار داده و پس از آن و در تاریکی هوا از محل متواری شدند.

 

 

 

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی متهمان از سوی شکات پرونده و با توجه به احتمال افزایش ارتکاب جرایم مشابه توسط متهمان، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند؛ بنابراین از کلیه شکات احتمالی که بدین شیوه و توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ مورد تهید ، آزار و اذیت ، ضرب و جرح و سرقت اموال قرار گرفته اند دعوت می‌شود تا جهت طرح شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 51055516 و 51055672 تماس حاصل کنند و اطمینان داشته باشند که هویت آنها نزد دستگاه قضایی و پلیس محرمانه تلقی خواهد شد.

 

تجاوز گروهی در هند، این بار دختر 13 ساله

 
 یکی از مقامات ارشد پلیس هند درباره تازه ترین حادثه تجاوز به دختران کم سن و سال در این کشور گفت گروهی ۴ نفره به یک دختر سیزده ساله در بمبئی تجاوز کردند.

در این حادثه که در منطقه واکولا در حومه بمبئی روی داد: متجاوزان مواد الکلی آرام بخش در نوشیدنی این دختر ریختند.

این مقام پلیس که خواست نامش فاش نشود گفت آزمایش های پزشکی وقوع این تجاوز را تایید کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا