یحیی مهدی نژاد - کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر طبس

یحیی مهدی نژاد - کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر طبس می گوید: به لطف خداوند رحمان و متعال، در صورت لیاقت یاری و همراهی از طرف شهروندان عزیز و اصحاب علم، قلم، هنر و رسانه با هدف کمک و توجه به مسائل موجود در حوزه شهری و تحول در نوع تعامل سازنده و قانونمند شورای شهر با دیدگاهی صادقانه و شفاف کاندیدای این دوره انتخابات شورای شهر طبس شدم .
با عنایت به تلاش در لباس مقدس نیروی انتظامی که همواره به من آموخت تا امنیت اجتماعی، روانی و فرهنگیرا برای هموطنمانم ایجاد نموده که بتوانند در سایه این آرامش به پیشرفت و توسعه و بروز توانایی های خود جامه عمل بپوشانند، امروز آمده ام تا با بکارگیری استعداد، توانایی و تجربه خویش در خدمت به توسعه شهر و حفظ شان مدیریت شهری و شهروندی تمام تلاش خود را برای سرزمین مادری خویش ارائه نمایم.

ان شاءلله با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های خدادی در حوزه معادن شهرستان طبس در کنار شما و با استفاده از نظرات همه خوبان، بزرگواران و اندیشمندان عرصه اجتماعی همراه با حفظ حرمت ها و پرهیز از دسته بندی ها، در بخش های حقوق شهروندی، جایگاه مدیریت شهری، وضعیت عمرانی شهر، اقتصاد و اشتغال شهروندی، سرمایه گذاری، مسایل فرهنگی، مبلمان شهری، جذب توریسم و انچه رضای خدا در آن قرار گیرد، تلاش خواهم کرد.

همفکری وایجاد وحدت نظر درانتخاب شهردار و تعامل در بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و شجاع در رأس هرم مدیریتی شهرستان

تلاش در جهت ارتباط  با مسؤولین ارشد استانی و کشوری برای عمران، زیباسازی و توسعه بیشتر شهرستان

اعتقاد به تحقق شفافیت عملکرد و پاسخگویی صادقانه خود و مسئولان به مردم برای رفع نیازهای اساسی زندگی شهری که به حق یکی از وظایف اصلی خود می دانم.

افزایش محدوده شهری طبس برای مقابله با گرانی زمین و مسکن با عنایت به وسعت زمین و جغرافیای وسیع شهرستان

نظارت بر حسن اجرای طرح ها و مصوبات شورا از سوی شهرداری و عوامل اجرایی

دستیابی به شهری پاک، سالم و امن و محیطی آرام بخش و مطلوب برای تعالی فرهنگ شهرنشینی و ارتقاء سطع اجتماعی مردم.

تلاش و تعامل برای بهره گیری از فضاهای سبز،اتخاذتدابیر تفریحی و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر برای تحقق شادابی اجتماعی

پیگیری استانی و کشوری برای توسعه کمّی و کیفی محیط های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی بویژه برای بانوان محترمه شهر طبس

استفاده بهینه از تخصص مشاورین برجسته، کارشناسان و بانوان محترمه در امور مختلف شهری برای رفع مشکلات احتمالی و تعامل در سازندگی محیط شهری، اجتماعی و فرهنگی که منجر به آسایش و امنیت جامعه خواهد شد.

فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب برای بازنشستگان، جانبازان و معلولین و سالمندان عزیز بویژه در حوزه معابر شهری و فضاهای تفریحی، علمی و فرهنگی.

دعوت از همه شهروندان طبسی مقیم شهرهای دیگر کشور،جهت ارائه طرح و سرمایه گذاری در طبس

اتخاذ تدابیر جهت منطقی کردن چگونگی اخذ عوارض برحسب بهره وری و توانایی اقشار

برگزاری همایشهای علمی و پژوهشی جهت شناسایی نخبگان و حمایت ازجوانان مستعد، تقویت هیات های مذهبی با همکاری دستگاه های مرتبط استان،برگزاری نشست ها و جلسات مردمیمستمر در محلههای مختلف شهر و آشنایی با مشکلات شهروندان و گزارش واطلاع رسانی طرح ها و مصوبات و برنامه ها

اعتقاد دارم فقط صداقت با جامعه و مردم می تواند رضای خدا و آینده روشن شهرستان طبس را رقم بزند و قطعا بر این مهم استوار خواهم ماند و این برگه را به مصداق سندی برای تعهد نزد همشهریان عزیز لحاظ خواهم کرد.

حق دارید بپرسید و من نیز موظم تا پاسخ دهم.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا